  • 1. Data: 2010-10-09 10:44:14
    Temat: gdzie ranking szybkosci HDD?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Albo poradzcie - potrzebuje wymienic systemowy 500GB nas jakis inny,
    szybszy :)
    mam baracude 7200.?? 500 z tej serii co byly problemy z firmwarem
    (akurat nie u mnie). Ale dysk pracuje jzu dosc dlugo (2 latka) i
    chcialbym zmienic na inny... Wiekszy nie musi byc, bo dane trzymam
    osobno na terówkach (tak, sa backupowane ;)
    Wiec chce tylko przeklonowac dysk na nowy dysk, szybki, nieawaryjny, z
    gwarancja min 3 latka, zeby te 2 kolejne latka wszystko banglalo ;)

  • 2. Data: 2010-10-09 12:46:17
    Temat: Re: gdzie ranking szybkosci HDD?
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

> [...]
    > Wiec chce tylko przeklonowac dysk na nowy dysk, szybki, nieawaryjny, z
    > gwarancja min 3 latka, zeby te 2 kolejne latka wszystko banglalo ;)

    nie piszesz ile chcesz wydac? sam ostatnio wybralem Samsung SpinPoint F4 HD322GJ
    320 GB, czyli jednotalerzoweic z nowej serii F4

    w tescie Chipa jest na 3 pozycji tuz za dyskami kilkukrotnie drozszym

    http://www.chip.pl/ranking/pamieci-masowe/dyski-twar
    de-wewnetrzne-35-cala

    g a j o w y

  • 3. Data: 2010-10-09 13:41:19
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

> [...]
    > 320 GB, czyli jednotalerzoweic z nowej serii F4
    >
    > w tescie Chipa jest na 3 pozycji tuz za dyskami kilkukrotnie drozszym

    kurde, jest już F4, a ja 3 tygodnie temu F3 x2 kupiłem :~

    > g a j o w y

    szymon

  • 4. Data: 2010-10-09 17:34:57
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Albo poradzcie - potrzebuje wymienic systemowy 500GB nas jakis inny,
    > szybszy :)

    W tej konkurencji sytuacja jest od dawna jasna. Nic nie może dogonić
    Raptorów.

  • 5. Data: 2010-10-09 18:52:18
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    de-wewnetrzne-35-...

    kurde, jest już F4, a ja 3 tygodnie temu F3 x2 kupiłem :~

    Widzę że masz parcie na cyferki :~
    Marketing działa, i pies ich ..... :(

  • 6. Data: 2010-10-09 19:13:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MC" napisał w wiadomości grup
    W tej konkurencji sytuacja jest od dawna jasna. Nic nie może dogonić
    Raptorów.

    SSD

  • 7. Data: 2010-10-09 22:17:37
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "MC" napisał w wiadomości grup
    > W tej konkurencji sytuacja jest od dawna jasna. Nic nie może dogonić
    > Raptorów.
    >
    > SSD

    To nie jest HDD.

  • 8. Data: 2010-10-10 05:05:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MC" napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "MC" napisał w wiadomości grup
    > W tej konkurencji sytuacja jest od dawna jasna. Nic nie może dogonić
    > Raptorów.
    >
    > SSD

    To nie jest HDD.

    "Nic nie może dogonić Raptorów."
    Nie ograniczałeś do HDD.

  • 9. Data: 2010-10-10 05:55:32
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "MC" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To nie jest HDD.
    >
    > "Nic nie może dogonić Raptorów."
    > Nie ograniczałeś do HDD.

    A czego dotyczy wątek?

  • 10. Data: 2010-10-10 10:55:17
    Od: Arkadium <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-09 18:34, MC pisze:
    > Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W tej konkurencji sytuacja jest od dawna jasna. Nic nie może dogonić
    > Raptorów.

    A Gepard?

    --
    Signature error: 0x00fe (0x00fe).