  • 1. Data: 2009-09-24 09:14:20
    Temat: Bus pas a motocykle?
    Od: rfk <r...@w...pl>

    Koleżanki i Koledzy stołeczni,

    jak doświadczenia z nowego Bus-pasa w Wawie na trasie Ł? Czy ktoś miał
    pogawędkę z policją/strażą czy ignorują motocykle na tym pasie?

    Pozdr,
    --
    rfk @ FJR1300A'03
    WOT zone

  • 2. Data: 2009-09-24 09:33:05
    Temat: Re: Bus pas a motocykle?
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    rfk pisze:
    > Koleżanki i Koledzy stołeczni,
    >
    > jak doświadczenia z nowego Bus-pasa w Wawie na trasie Ł? Czy ktoś miał
    > pogawędkę z policją/strażą czy ignorują motocykle na tym pasie?

    Co to jest Bus-pas ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2009-09-24 09:36:05
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Sep 2009 02:14:20 -0700, osobnik zwany rfk wystukał:

    > Koleżanki i Koledzy stołeczni,
    >
    > jak doświadczenia z nowego Bus-pasa w Wawie na trasie Ł? Czy ktoś miał
    > pogawędkę z policją/strażą czy ignorują motocykle na tym pasie?

    z nowego jeszcze nie, ale na dotychczasowych zwykle nie było problemu,
    choć czasem się podobno jakiś służbista trafia.

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2009-09-24 09:36:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest Bus-pas ?

    pas wydzielony tylko dla komunikacji miejskiej (autobusow) i czasem taksowek

  • 5. Data: 2009-09-24 09:58:35
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > pas wydzielony tylko dla komunikacji miejskiej (autobusow) i czasem
    > taksowek

    aha, to po co to jakoś tak dziwnie nazywać ?
    Ja sobie chwale pasy dla autobusów. Są na ogół puste i można smiało po
    nich śmigać moturem :)

    --
    piomay
    www.piomay.rider.pl

  • 6. Data: 2009-09-24 10:05:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    > aha, to po co to jakoś tak dziwnie nazywać ?
    > Ja sobie chwale pasy dla autobusów. Są na ogół puste i można smiało po
    > nich śmigać moturem :)

    no właśnie nie można, ale wolno.
    http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1620737,0,2,lazienko
    wska_pobila_rekord_mandat_co_26_sekund,wiadomosc.htm
    i oni se tam siedzą i czasem wychodzą i zatrzymują i 100pln i 1pkt za to
    wolno.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 7. Data: 2009-09-24 10:27:59
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

> [...]
    wska_pobila_rekord_mandat_co_26_sekund,wiadomosc.htm

    > i oni se tam siedzą i czasem wychodzą i zatrzymują i 100pln i 1pkt za to

    No zawsze jest takie ryzyko. W Pozen to ja kojarze w sumie jeden pas dla
    autobusów i taxi po którym zawsze śmigam (dla poznaniaków: Pułaskiego) i
    nie zdażyło się mi jeszcze żeby mnie panowie Policjanci tam pozbawili
    100 PLNów. Natomiast śmigające auta po takim pasie mnie baaaardzo denerwują.

    a tak btw, patrząc dziś w TVN24 na tą ulice w Wawie to ja Wam -
    Warszawiakom bardzo współczuje (tym którzy akurat autem muszą tą ulice
    przejechać)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-09-24 10:33:16
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:
> [...]
    >
    > a tak btw, patrząc dziś w TVN24 na tą ulice w Wawie to ja Wam -
    > Warszawiakom bardzo współczuje (tym którzy akurat autem muszą tą ulice

    no, ja im też współczuję :) dlatego mam dom po odpowiedniej stronie Wisły :)

  • 9. Data: 2009-09-24 10:46:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Sep 2009 12:33:16 +0200, osobnik zwany gildor
    wystukał:

    > no, ja im też współczuję :) dlatego mam dom po odpowiedniej stronie
    > Wisły :)

    dom też mam po odpowiedniej, ale już pracę niestety nie :)

  • 10. Data: 2009-09-24 10:52:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 24 Sep 2009 12:33:16 +0200, osobnik zwany gildor
    > wystukał:

    > dom też mam po odpowiedniej, ale już pracę niestety nie :)

    odpowiednia strona Wisły to ta, po której jest dom i "obowiązki" (czyt.
    praca). lub jedzie się do pracy "pod prąd"