  • 1. Data: 2009-03-12 11:48:50
    Temat: Play fresh - pakiety
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Witam,

    ile pakietów na 100minut do Play i stacjonarnych można będzie kupić, czy
    są one jakoś limitowane?
    I to samo z tanim internetem,

    dzięki za odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam MaREK
    GG: 4086323

  • 2. Data: 2009-03-12 11:56:47
    Temat: Re: Play fresh - pakiety
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ile pakietów na 100minut do Play i stacjonarnych można będzie kupić, czy
    > są one jakoś limitowane?
    > I to samo z tanim internetem,

    Jak zmienisz sobie taryfe na Fresh i zalogujesz sie do "Mojego Playa", to
    zobaczysz, ze po 3 w miesiacu mozesz zakupic

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-12 12:04:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zmienisz sobie taryfe na Fresh i zalogujesz sie do "Mojego Playa", to
    > zobaczysz, ze po 3 w miesiacu mozesz zakupic

    Regulamin mówi o tym, że można mieć maksymalnie 3 pakiety tego samego
    typu włączone. Czy oznacza to 3 pakiety w ciągu 30 dni od uruchomienia
    pierwszego?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-03-12 12:09:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    .
    typu włączone. Czy oznacza to 3 pakiety w ciągu 30 dni od uruchomienia
    > pierwszego?

    Interpretacja prawna - to jedno. Empiryczna - drugie.
    Moz ktos zakupi dla ochotnika i wydzwoni :) (w Playu n akarte sa
    polaczeniakonferencyjne, wiec mozna jakos sie tych minut pozbyc w miare
    szybko - a i ciociom zrobic grzecznosc :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-12 12:09:49
    Od: BearBag <c...@g...com>

    3 aktywne na raz czy 3 aktywne w danym miesiacu ?

  • 6. Data: 2009-03-12 12:15:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BearBag pisze:
    > 3 aktywne na raz czy 3 aktywne w danym miesiacu ?

    Regulamin mówi o trzech pakietach jednocześnie. Niemniej jednak może
    pakiet jest aktywny przez 30 dni, pomimo, że nie ma już na nim minut,
    wtedy w praktyce byłyby to 3 pakiety na 30 dni z możliwością zamówienia
    drugiego/trzeciego przed wykorzystaniem poprzedniego.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-03-12 13:52:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Liwiusz wrote:
> [...]
    > wtedy w praktyce byłyby to 3 pakiety na 30 dni z możliwością zamówienia
    > drugiego/trzeciego przed wykorzystaniem poprzedniego.

    Mam nadzieję, że migracja do Fresh-a nie zeruje zgromadzonych środków
    (nie piszę o pakietach). Telefon był używany głownie do przyjmowania
    połączeń i trochę się tego uzbierało.

    Czy może ktoś potwierdzić?

    Piotrek

  • 8. Data: 2009-03-12 13:53:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotrek pisze:

    > Mam nadzieję, że migracja do Fresh-a nie zeruje zgromadzonych środków
    > (nie piszę o pakietach). Telefon był używany głownie do przyjmowania
    > połączeń i trochę się tego uzbierało.
    >
    > Czy może ktoś potwierdzić?

    Przeszedłem. Nie wyzerowało. Straciłem natomiast 10zł, który był
    bonusem za doładowanie konta w ciągu 3 dni od kupna startera (promocja).

    --
    Liwiusz