  • 1. Data: 2009-03-12 12:35:36
    Temat: pomoc w konfiguracji Voip na symbianie
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    Witam!

    Czy ktos moze mi jakos pomoc w uruchomieniu uslugi
    VOIP na Nokia E51, chodzi konkretnie o operatora TKTelekom

    na fringu dziala

    wpisuje tam tylko

    przyklad

    7...@t...tktelekom.pl
    haslo: XXXXXX

    nic wiecej i wszystko dziala

    w telefonie jest sporo ustawienin
    typu dziedzina proxy servery itp

    jak byscie to uruchomili dysponujac tylko haslem adresem servera
    toip1.tktelekom.pl oraz haslem?

    pozdrawiam

    PS dodam ze innych operatorow uruchamiam wedlug opisow na stronie np
    tlenofon i dziala,

    do tktelokmu nie mam podpowiedzi, servis nie jest w stanie pomoc bo nie
    robili tego nigdy
    a skoro dziala na fringu to czemu ma w telefonie nie dzialac?

  • 2. Data: 2009-03-12 13:07:52
    Temat: Re: pomoc w konfiguracji Voip na symbianie
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "amir" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > typu dziedzina

    Problem może być w tym parametrze. Nie wiadomo co autor
    tam ustawił. Pamiętam, że mocno się namordowałem z trixboxem
    zanim wpisałem "asterisk" i ruszyło.

    tl

  • 3. Data: 2009-03-12 13:17:18
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    > Problem może być w tym parametrze. Nie wiadomo co autor
    > tam ustawił. Pamiętam, że mocno się namordowałem z trixboxem
    > zanim wpisałem "asterisk" i ruszyło.

    a czy nie ma standardu jakiegos?

    skoro fring dziala, jak to sie dzieje?

  • 4. Data: 2009-03-12 14:35:00
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > a czy nie ma standardu jakiegos?
    >
    > skoro fring dziala, jak to sie dzieje?

    To sprawa ustawień patformy osobista dla operatora.
    A fring? Za cienki jestem żeby na to odpowiedzieć, przypuszczam, że jakoś
    "odpytuje" opa. Zazwyczaj op wpisuje swoją nazwę, tlenofon, halonet,
    freeconet itp.

    tl

  • 5. Data: 2009-03-12 14:45:45
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009 13:35:36 +0100, "amir" <d...@o...pl> wrote:

    >w telefonie jest sporo ustawienin
    >typu dziedzina proxy servery itp

    Dziedzina to jedno z tłumaczeń domain. Ktoś tłumaczył słownikowo nei
    znając polskiego i zamiast domena wrzucił inne znaczenie. ;-) Pewnei
    chodzi o adres serwera proxy - jesli coś takiego występuje w
    konfiguracji.

    Zdrówko