  • Data: 2009-07-17 17:53:27
    Temat: CB Alan48 Excel Multi zmiana rodzaju emisji FM/AM
    Od: cszczotka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Nabyłem niedawno radio CB Alan48 Excel Multi i mam problem ( być może
    trywialny ) ze zmiana rodzaju emisji z FM na AM. Cały czas kontrolka
    świeci się na czerwono czyli emisja FM. Do zmiany rodzaju emisji
    używam przycisku na panelu ale nie widze aby po naciśnięciu bądź też
    przytrzymaniu była jakaś zmiana w pracy użadzenia, kontrolka przy AM
    ma się swiecić na zielono czego też nie obserwuje. Radio nowe kupiłem
    w Polsce. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem.
    Pozdrawiam,