  • 11. Data: 2020-08-22 00:40:40
    Temat: Re: CDRinfo - dwie opcje instalacji Windows 10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-08-21 09:54, Adam pisze:

    > Są dystrybujcje Live windowsów od 95 do Win10.
    > Np narzędzia Hirensa albo Sergieja Strelca.

    Rufus ma możliwość zrobienia z ISO Windows 10 wersji Windows To Go na
    pendrive/DVD, czyli takiego Windows Portable.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2020-08-22 05:23:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-19, Olek <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie ma znaczenia którą opcję wybierzesz.
    > I tak w końcu musi uruchomić się ten sam instalator W10 i to w nim
    > trzeba uważać gdzie się wskazuje miejsce instalacji W10.
    > Inna sprawa, że on sobie już sam po chichu poprzesuwa istniejące
    > partycje, zmieni ich numerację i założy dodatkowe partycje.

    Mi ostatnio W10 skopał boot loader'a w czasie zwykłej (własnej)
    aktualizacji i to skopał tak, że nic nie startowało z W10 włącznie. Nie
    żebym był jakoś zaskoczony, bo M$ poziom trzyma, ale wcześniej się nie
    zdarzało.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2020-08-22 11:19:38
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.08.2020 o 09:54, Adam pisze:

    > Są dystrybujcje Live windowsów od 95 do Win10.
    > Np narzędzia Hirensa albo Sergieja Strelca.

    Co to znaczy "są dystrybucje"? Osobiscie nigdy się nie spotkałem z
    Windows w wersji live.

  • 14. Data: 2020-08-22 18:56:01
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Ok. Windows zainstalowany. Temat rozpocząłem dlatego że kiedyś dotknąłem się
    dedykowanej laptopowi przez fabrykę- płyty instalacyjnej z Windowsem, a ta wymazała
    mi o nic nie pytając - wszystkie partycje i dane na nich. Pomny takiego doświadczenia
    myślałem że z Windows 10może być podobnie - postanowiłem napisać na grupę w tej
    sprawie.

    Niniejszym dziękuję wszystkim za pomoc.

  • 15. Data: 2020-09-21 00:52:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.08.2020 o 08:58, Universis pisze:
    > Wygospodarowałem sobie na laptopie miejsce na instalację Windows 10, a mam na nim
    partycję z Linux Mint i partycje NTFS z danymi. Kiedyś miałem na tym lapku win10 ale
    jak go wirusy zżarly to zainstalowałem Linux Mint. Teraz mam potrzebę mieć windows
    10 i chciałem to zrobić z bootowalnego pendrive'a, ale wyłączyłem natychmiast
    instalację pomny tego że kiedyś jakiś instalator wykasował mi wszystkie partycje. Na
    tym CDRinfo mam dwie opcje instalacji win 10 : Instalacja z automatycznego menu i
    instalacja bezpośrednio z pliku iso. Nie wiem co to jest automatyczne menu, a z pliku
    iso też mam stracha że wykasuje mi partycje i dane na co w żadnym wypadku nie mogę
    sobie pozwolić. Windowsa 10 nigdy nie instalowałem bo przyszedł razem z laptopem.
    Posiadam obraz iso : Win10_1709_Polish_x64.iso. Proszę o poradę którą opcje wybrać
    tak żeby nie stracić tych istniejących już partycji.

    Ale jak coś to Ty backup jednak rób