eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!+QHDGOFJD7z1BVPgOETS5Q.use
    r.46.165.242.91.POSTED!not-for-mail
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: CRDI
    Date: Wed, 2 Nov 2022 17:54:49 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Message-ID: <tju7cs$1giu$1@gioia.aioe.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="49758";
    posting-host="+QHDGOFJD7z1BVPgOETS5Q.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.4.1
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2708295
    [ ukryj nagłówki ]

    Od czasu do czasu silnik CRDI wpada w jakąś niemoc. Trwa to dosłownie
    parę chwil i jest poprzedzane zmiana tonu pracy silnika, pojawia się
    taki jakby szelest i po tym parusekundowy gwałtowny spadek mocy. Zdarza
    się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu jak przy 20km/h na
    najniższym. O co może chodzić - padają wtryski albo zasyfione paliwo?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: