  • 1. Data: 2022-11-02 17:54:49
    Temat: CRDI
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Od czasu do czasu silnik CRDI wpada w jakąś niemoc. Trwa to dosłownie
    parę chwil i jest poprzedzane zmiana tonu pracy silnika, pojawia się
    taki jakby szelest i po tym parusekundowy gwałtowny spadek mocy. Zdarza
    się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu jak przy 20km/h na
    najniższym. O co może chodzić - padają wtryski albo zasyfione paliwo?

  • 2. Data: 2022-11-03 06:43:23
    Temat: Re: CRDI
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-11-2022 o 17:54, trybun pisze:
> [...]
    > się to przy prędkości 140 na najwyższym biegu jak przy 20km/h na
    > najniższym. O co może chodzić - padają wtryski albo zasyfione paliwo?

    Syf na filtrze w baku.

  • 3. Data: 2022-11-03 09:00:58
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.11.2022 o 06:43, Cavallino pisze:

    > Syf na filtrze w baku.

    Całkiem możliwe, układu paliwowego nie dotykałem przez 11 lat. Ale skąd
    wiadomo że możne chodzić właśnie o ten filtr?

  • 4. Data: 2022-11-03 09:03:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-11-2022 o 09:00, trybun pisze:

    > Całkiem możliwe, układu paliwowego nie dotykałem przez 11 lat. Ale skąd
    > wiadomo że możne chodzić właśnie o ten filtr?

    Autopsja.
    Takie objawy właśnie dawał.
    BTW: to jest takie sitko de facto, wystarczy umyć.

  • 5. Data: 2022-11-06 08:52:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.11.2022 o 09:03, Cavallino pisze:

    > Autopsja.
    > Takie objawy właśnie dawał.
    > BTW: to jest takie sitko de facto, wystarczy umyć.

    Ano zobaczymy, tym bardziej że to w sumie żadna robota aby  we własnym
    zakresie to zrobić. Dzięki.