  • 1. Data: 2010-11-22 14:49:11
    Temat: CSS - Jak ostylować znacznik Facebook'owy?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Przy integracji strony WWW z Facebookiem "I like it" posługujemy się
    znacznikiem <fb:like>. Chciałbym nadać mu np. górny margines. Próbowałem
    nadać styl elementowi like, ale nie działa. Jak uwzględnić w CSS
    przestrzeń nazw "fb" ?

  • 2. Data: 2010-11-22 15:01:38
    Temat: Re: CSS - Jak ostylować znacznik Facebook'owy?
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    W dniu 22.11.2010 15:49, Marek pisze:
> [...]
    > znacznikiem <fb:like>. Chciałbym nadać mu np. górny margines. Próbowałem
    > nadać styl elementowi like, ale nie działa. Jak uwzględnić w CSS

    CSS3:
    fb|like

  • 3. Data: 2010-11-22 15:23:38
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-22 16:01, Jerzy pisze:

    > CSS3:
    > fb|like

    Czy orientujesz się czy przestrzenie supportowane są przez IE8/FF/Chrome
    7 i 8 ?

  • 4. Data: 2010-11-22 15:47:39
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    Pierwszy link z Google: