  • 1. Data: 2010-11-20 09:35:16
    Temat: Katalog z wyborem pozycji z wielu kategorii
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Zastanawiam się nad najlepszym systemem do skatalogowania polskich
    wydawnictw książkowych. Chciałbym, aby użytkownicy mogli wyświetlić sobie
    listę wszystkich wydawców z kilku kategorii, na przykład wydające poezję
    (1), przyjazne debiutantom (2) z województwa mazowieckiego (3). 1, 2 i 3 to
    są różne kategorie.

    Chciałbym także, aby do każdej pozycji można było dodać kilka danych, jak
    na przykład ilość wydanych książek w zeszłym roku czy ilość autorów, po
    czym można by było sortować wyniki.

    Założeniem jest też wielu użytkowników edytujących treść.

    Dobrze byłoby oprzeć to na oprogramowaniu Wiki, gdyż jest tam historia
    zmian każdego artykułu, ale nie ma możliwości wyboru z kilku kategorii -
    można wchodzić w kategorie wyłącznie liniowo. Poza tym nie widzę możliwości
    dopisania do artykułu parametrów jak np. ilość wydanych książek w zeszłym
    roku. Chyba, żeby zamiast parametrów wprowadzić dalsze kategorie zakresowe
    (np. wydano od 100 do 149 książek).

    Dobrze znam Word Pressa i tam nawet są odpowiednie pluginy, jednakże na
    stronach je demonstrujących nie wygląda to zbyt przyjaźnie użytkownikowi.

    Może Joomla z jakimś pluginem? Albo jakiś katalog stron, czy inne
    roziwązanie? Wydaje się, że powinny istnieć skrypty katalogów firm, które
    spełniają powyższe założenia. Niestety nie udało mi się znaleźć nic
    konkretnego, nawet uwzględniając roziwązania płatne.

    Będę wdzięczny za sugestie.

    Wasze zdrowie!
    Technolog

  • 2. Data: 2010-11-25 13:36:37
    Temat: Re: Katalog z wyborem pozycji z wielu kategorii
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 10:35:16 +0100, Technolog napisał(a):

    > Zastanawiam się nad najlepszym systemem do skatalogowania polskich
    > wydawnictw książkowych. Chciałbym, aby użytkownicy mogli wyświetlić sobie
    > listę wszystkich wydawców z kilku kategorii

    Ostatecznie stanęło na Wikipedii z rozszerzeniem Multi-Category Search.

    Pozdrówka.