  • 1. Data: 2009-03-23 13:42:57
    Temat: [CSS] Kolory scrollbara
    Od: "Przemek" <m...@p...onet.pl>

    Witam. W elemencie nadrzędnym ustawiam kolory scrollbara za pomocą znanych
    powszechnie scrollbar-face-color, scrollbar-track-color, scrollbar-shadow-
    color, scrollbar-highlight-color, scrollbar-arrow-color, scrollbar-darkshadow-
    color, scrollbar-3dlight-color i scrollbar-base-color. Chcę jednak, żeby
    scrollbar w elemencie podrzędnym zachował stylistykę taką, jaką mają typowe
    scrollbary bez modyfikowanych kolorów. Jak to zrobić?

    --
    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-23 14:12:45
    Temat: Re: [CSS] Kolory scrollbara
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Przemek pisze:
> [...]
    > scrollbar w elemencie podrzędnym zachował stylistykę taką, jaką mają typowe
    > scrollbary bez modyfikowanych kolorów. Jak to zrobić?

    A po co w ogóle stylujesz scrollbar-a? I tak niektóre przeglądarki
    prawdopodobnie zupełnie zignorują Twoje style dla scrollbar-a i wstawią
    swoje. A wtedy cała Twoja praca w ostylowanie scrollbar-a pójdzie na
    marne :/

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-03-24 06:32:54
    Od: "Przemek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawdopodobnie zupełnie zignorują Twoje style dla scrollbar-a i wstawią
    > swoje. A wtedy cała Twoja praca w ostylowanie scrollbar-a pójdzie na

    Akurat w moim przypadku użytkownicy mają tylko i wyłącznie IE, w wersji od 6 w
    górę. Tak więc pytanie pozostaje otwarte.

    --
    Przemek

  • 4. Data: 2009-03-24 08:00:58
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    Przemek pisze:

    > Akurat w moim przypadku użytkownicy mają tylko i wyłącznie IE, w wersji od 6 w
    > górę. Tak więc pytanie pozostaje otwarte.

    głównie tego powodu ze na nie nie odpowiedziałeś

    --
    Piotr Siudak

  • 5. Data: 2009-03-24 08:35:55
    Od: "Przemek" <m...@p...onet.pl>

    > głównie tego powodu ze na nie nie odpowiedziałeś

    Dobra. Formularz jest DIV-em o określonej kolorystyce, a ponieważ czasem nie
    mieści się na ekranie, ma stylizowane scrollbary. Natomiast elementy formularza
    to różne INPUT type=text, INPUT type=checkbox, TEXTAREA a także SELECT i
    właśnie ze względu na brak możliwości stylizacji SELECT-a pozostałe przewijalne
    elementy muszą wyglądać podobnie jak on.

    --
    Przemek

  • 6. Data: 2009-03-26 06:34:40
    Od: "Przemek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > scrollbar w elemencie podrzędnym zachował stylistykę taką, jaką mają typowe
    > scrollbary bez modyfikowanych kolorów. Jak to zrobić?

    Nikt oczywiście nie wie?

    --
    Przemek

  • 7. Data: 2009-03-26 08:26:02
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-03-23 14:42, Przemek wrote:

    > scrollbar w elemencie podrzędnym zachował stylistykę taką, jaką mają typowe
    > scrollbary bez modyfikowanych kolorów. Jak to zrobić?

    No, moze dopasuj im kolory z systemu
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa358804%28V
    S.85%29.aspx