  • 1. Data: 2009-03-23 01:06:08
    Temat: wypełnianie w poziomie
    Od: Zbyszek Malec <z...@t...pl>

    Czy da sie w CSS osiągnąć taki efekt, że jeden element będzie miał
    szerokość dopasowaną do swojego rozmiaru, a drugi element zajmie pozostałą
    część swego rodzica? Z tego co czytałem, to nie wydaje mi się, żeby to było
    możliwe, ale może jednak?

    --
    Zbyszek Malec
    gg 2756100

  • 2. Data: 2009-03-23 01:16:02
    Temat: Re: wypełnianie w poziomie
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    Zbyszek Malec pisze:
    > Czy da sie w CSS osiągnąć taki efekt, że jeden element będzie miał
    > szerokość dopasowaną do swojego rozmiaru, a drugi element zajmie pozostałą
    > część swego rodzica?

    dark side is coool
    jedi way is laaaame

    ?

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 3. Data: 2009-03-23 19:20:23
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Mon, 23 Mar 2009 01:06:08 -0000, Zbyszek Malec <z...@t...pl> wrote:

> [...]
    > szerokość dopasowaną do swojego rozmiaru, a drugi element zajmie
    > pozostałą część swego rodzica? Z tego co czytałem, to nie wydaje mi się, żeby to

    W CSS normalnie używa się do tego display:table-cell (podział w pionie) albo
    display:table-row (podział w poziomie) [i to nie ma nic wspólnego z layoutem na
    tabelkach, wbrew "brzydkiej" nazwie].

    W nienormalnym IE używa się do tego przeróżnych hacków z float albo
    position:absolute, zależnie od tego jakie tło i jaką wysokość mogą mieć te elementy.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");