  • 1. Data: 2009-03-22 13:04:33
    Temat: Title w linkach a Menu ? (WAI)
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, czy opis linków w menu ma sens ?
    Czy komuś się to przyda (dla ułatwienia dostępu) ??
    Jeżeli linki są zastępione obrazkami a tekst wyrzucony poza obszar
    strony przez text-indent: -9999px. Zauważyłem, że niektóre czołowe
    strony tak robią, nawet gdy tylko powtarzają to co jest w linku

  • 2. Data: 2009-03-22 20:50:27
    Temat: Re: Title w linkach a Menu ? (WAI)
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sun, 22 Mar 2009 13:04:33 -0000, hazet <h...@n...pl> wrote:

> [...]
    > strony przez text-indent: -9999px. Zauważyłem, że niektóre czołowe
    > strony tak robią, nawet gdy tylko powtarzają to co jest w linku

    Nie widzę żadnego sensu w powtarzaniu w title etykiety linku. To może być wręcz
    irytujące i mylące (podobnie jak kliknięcie na miniaturę zdjęcia, które wyświetla tę
    samą miniaturę).

    Na stronach mogą być takie linki, gdy menu jest generowane z automatu i/lub ktoś
    bezmyślnie odfajkowywał listę kontrolną (title ma być, to jest...)

    Natomiast sensowny title, który dokładniej wyjaśnia cel linku, może się przydać.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");