  • 21. Data: 2009-03-22 21:30:48
    Temat: Re: CSS - czy można szerokość BODY ustawiać?
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    Marek pisze:

    > Być może - nie zajmowałem się zgłębianiem tematu.

    to dlaczego wcześniej z głebokim przekonaniem mówileś coś o połozeniu
    geograficznym adresu IP?

    --
    Piotr Siudak

  • 22. Data: 2009-03-22 23:52:29
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Dlatego gdyż wchodząc na W3C korzystając z jednego komputera lecz różnych IP
    zdarzało mi się widzieć raz polską raz angielską wersję tego serwisu.
    Jednakże nigdy nie miałem ochoty dociekać powodów takiego stanu rzeczy. Mam
    ciekawsze zajęcia.

  • 23. Data: 2009-03-23 00:50:56
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    Marek pisze:

    > Jednakże nigdy nie miałem ochoty dociekać powodów takiego stanu
    > rzeczy. Mam ciekawsze zajęcia.

    Zdrowym podejściem w sytuacji kiedy masz ochote sie powymadrzać na
    temat o którym nie masz zielonego pojecia jest uzycie formuly "wydaje mi
    sie". Pozwala to nie wyjść na durnia.

    --
    Piotr Siudak

  • 24. Data: 2009-03-23 08:04:37
    Od: Colin <m...@g...com>

    Marek wrote:
    > Bo to zależy od numeru IP spod jakiego odwiedzasz sronę.

    Zależy od języka ustawionego w opcjach przeglądarki. Zawsze można
    kliknąć link English (http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator.html.e
    n).