    From: "Mrozny Gandi" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: CZY WARTO KUPIC NOKIA 5800 XpressMusic
    Date: Fri, 13 Mar 2009 22:49:41 +0100

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:14f0.000000d2.49ba7040@newsgate.onet.pl...
    > Zastanawiam sie nad kupnem nowej nokii 5800.
    > Czytalem rozne opinie i wynika z nich ze to dobry telefon.
    > Co myslicie o nim.

    Witam,

    jak narazie dosyc krotko na rynku, ekran dotykowy - dla jednych ewenement,
    dla innych przeszkoda...kwestia gustu. Fakty sa nieco bezlitosne - w
    milionie sztuk wadliwe glosniki, podobno Nokia stwierdzila, ze nie dotyczy
    to telefonow przeznaczonych na rynek polski, niemniej jednak fakt pozostaje
    faktem. I samo wykonanie - jak dla mnie _koszmar_. Cala masa plastiku,
    telefon z przodu moze i jest fajny, ale za to gruby i przy wspomnianych
    przez Ciebie IPhone i HTC to wyglada jak tandeta z odpustu. Trojka
    IPhone/HTC/Omnia przy Nokii 5800 prezentuja sie jak Rollsy :). Wykonanie,
    zalatywanie tandeta i pierwsze doswiadczenia w telefonach dotykowych
    tlumacza chyba, dlaczego Nokia "dotykowca" nie wpuscila do serii E. Odnosnie
    dzialania to nazwe to...normalka . Sybian nowy, nieco pomodzony w porownaniu
    do poprzednich. Inny ekran gotowosci i rozbudowana/zmieniona funkcjonalnosc.
    Na necie spotkalem opisy, ze ekran lubi sie rozkalibrowywac do tego stopnia,
    ze naciskasz ikonke, a uaktywnia sie ikonka ponizej/powyzej. Poszukaj testow
    i opisow na zachodnich serwerach. Podoba Ci sie to kup, z telefonem sie nie
    zenisz, wiec zawsze mozesz sprzedac i bogatszy o wlasne doswiadczenia
    zmienic na inny - lepszy ;)