  • 11. Data: 2009-12-30 13:01:05
    Temat: Re: Canon 450D czy 500D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
    > Jeśli stoisz przed wyborem body, to tylko Nikon 3000 lub 5000.
    > Widziałem zdjęcia z 5000 i byłem zaszokowany jakością zdjęć.
    > U Canona co klatka, to trzeba ręcznie podciągać wszystko - zajeb totalny.

    E tam... Dziś już każde body pstryka równo (nie tak jak kompakty, ale
    nie to, co kilka lat temu). No ale może w niektórych rękach tylko :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-12-30 13:18:28
    Od: TomekM <t...@g...com>

    > Hm no właśnie o NIKON 3000 słyszałem raczej niepochlebne opinie i że lepszy
    > byłby już d40 z nikonów. Możesz jakieś przykłady pokazać?

    Mam od kilku miesięcy Nikona D3000 z obiektywem 18-105.
    Robi bardzo dobre fotki, w znacznym stopniu to zasługa obiektywu.
    Jedyna wada to nieco większe szumy niż w D5000.

  • 13. Data: 2009-12-30 13:53:23
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Dez., 19:59, " " <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Witam,
    > Co by cie wybrali? Czy prawd jest e opcja filmu mo e nagrzewa nadmiernie
    > matryc a przez to wypala na niej pixele? W zestawie z 18-55 IS 450D kosztuje
    > ok 2200pln a 500D 2700pln.
    > Czy 500D ma jakie wady wzgl dem 450D?
    >
    > pozdrawiam i dzi ki za czas
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    nie wybralbym zadnego z nich.
    mialem c450d i wyleczylem sie z takich canonkow na cale zycie.

    jesli rzeczywiscie masz mozliwosc wyboru to nikon d5000.
    bedzie nieco taniej , lepiej jakosciowo ( tak wykazuja pomiary , nieco
    lepsza dynamika , nieco mniejsze szumy , ale roznica nieznaczna ) no
    i uchylny ekranik.do tego o lepszej rozdzielczosci.
    i mniej narzekan na AF w modelach nikona niz aanona.

    n d5000 przedlozylbym zdecydowanie nad canon 500d. i zgadzam sie pod
    tym wzgledem z przedmowcami.

  • 14. Data: 2009-12-30 13:56:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > i uchylny  ekranik.do tego o lepszej rozdzielczosci.
    > i mniej narzekan na AF w modelach nikona niz  aanona.
    >
    > n d5000 przedlozylbym zdecydowanie nad canon 500d. i zgadzam sie pod
    > tym wzgledem z przedmowcami.

    sorry ekranik ma mniejsza rozdzielczosc ale jest uchylny - to
    wspaniala pomoc np w makro.

  • 15. Data: 2009-12-30 14:15:48
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > E tam... Dziś już każde body pstryka równo (nie tak jak kompakty, ale
    > nie to, co kilka lat temu). No ale może w niektórych rękach tylko :)

    Polemizowałbym, ale nie śmiem.
    Co do tezy końcowej, to się zgadzam.
    Najlepsze zdjęcia jakie widziałem z Canona to z 300D z jednym, już nie
    produkowanym obiektywem też Canona - nie podaję bliższych danych żeby
    nie siać fermentu. Teraz mam Sigmę 2,8 18-50 EX, ale qna, coś się w body
    zawzięło na ten obiektyw i wychodzą takie gnioty techniczne, że zgroza!
    Co do Nikona, to chłopak mojej dziewczyny, sprzedał mi 350D i
    zainwestował w Nikona 5000, jak mi pokazał zdjęcia z wycieczki z
    Tajlandii z moją dziewczyną, to ostatecznie zwątpiłem w Canona.
    Przy tej marce trzyma mnie tylko ta Sigma za prawie 2k kupiona, bo nie
    idzie już tych pieniędzy odzyskać.

  • 16. Data: 2009-12-30 14:27:36
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    J-L-F wrote:
> [...]
    > zainwestował w Nikona 5000, jak mi pokazał zdjęcia z wycieczki z
    > Tajlandii z moją dziewczyną, to ostatecznie zwątpiłem w Canona.

    Tak nieśmiało zapytam... chłopak twojej dziewczyny?

    wer

  • 17. Data: 2009-12-30 14:31:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@n...pl> hhfnop$9rm$...@n...news.atman.pl

    > Tak nieśmiało zapytam... chłopak twojej dziewczyny?

    I jedyny syn jego matki -- takie rzeczy zdarzają się...
    Oraz jedyny brat jego siostry... Ciekawe, czy go nie oszukał tą sprzedażą...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-12-30 14:37:37
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    XX YY pisze:

> [...]
    > i mniej narzekan na AF w modelach nikona niz aanona.
    >
    > n d5000 przedlozylbym zdecydowanie nad canon 500d. i zgadzam sie pod

    Dzie;ki za opinie;, potwierdzasz, co ja widzia?em.
    Fakt, z jednostkowych przypadków nie wolno wycia;gac' ogólnych wniosków,
    ale dobrze jest wymienic' opinie;, tym bardziej, jes'li sie; opinie zgadzaja;.
    Ja bym jeszcze na jeden aspekt zwróci? uwage;, wydaje mi sie;, z.e
    nies?usznie pomijany w ocenie sprze;tu.
    Chodzi o algorytmy obróbki kolorów w sofcie body lub sofcie zewne;trznym
    jes'li robimy do rawów.
    Wiele z atrakcyjnych i dobrze dzia?aja;cych algorytmów posiada ochrone;
    patentowa; i wykorzystanie tychz.e wia;z.e sie; z uiszczeniem stosownej
    op?aty, na co g?ówne firmy nie ida;.
    S?ysza?em, z.e Kodak takowe posiada i te;pi nie legalne uz.ywanie.
    Producenci sprze;tu wsadzaja; w?asne gnioty i tak to sie; kre;ci.
    Widocznie programis'ci z Nikona postarali sie; bardziej niz. ich koledzy z
    Canona.
    Percepcja koloru na zdje;ciach jest bardziej z?oz.ona niz. sie; wydaje,
    cz?owiek dopowiada kolory w mózgu, chodzi o to, z.eby kolory z aparatu
    zgadza?y sie; z ta; wizja; w?as'nie, a nie z jaka;s' inna; miara;.

  • 19. Data: 2009-12-30 14:40:18
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    b...@n...pl pisze:

    > Tak nieśmiało zapytam... chłopak twojej dziewczyny?

    Tak, i jest całkiem dobrze. Na tą wycieczkę nie wyłożyłem ani grosza a
    dziewczyna zadowolona.
    Co, nie mieści ci się to w łepetynie?

  • 20. Data: 2009-12-30 14:44:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J-L-F" hhfonl$vhu$...@n...onet.pl

    > Tak, i jest całkiem dobrze. Na tą wycieczkę nie wyłożyłem ani grosza a dziewczyna
    zadowolona.
    > Co, nie mieści ci się to w łepetynie?

    To nie mieści się, że sprzedałeś sam sobie.

    --