  • 1. Data: 2021-10-17 16:51:45
    Temat: Canon Pixma
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    https://itbiznes.pl/sprzet/canon-pozew-5-milionow-do
    larow-drukarki/

    David Leacraft, klient firmy Canon, złożył we wtorek pozew zbiorowy,
    zarzucając kłamliwy marketing i bezpodstawne wzbogacenie się przez
    producenta drukarki. Powód w czasie korzystania ze swojego urządzenia
    PIXMA MG6320 ze zdziwieniem zauważył, że nie może korzystać ze skanera
    i faksu, gdy w drukarce zabraknie atramentu. Jaki związek ma pusty
    zbiornik na tusz ze skanerem, nie wiadomo.

    https://www.usa.canon.com/internet/portal/us/home/pr
    oducts/details/printers/inkjet-multifunction/mg-seri
    es-inkjet/mg6320

    Od co najmniej 2016 r. inni klienci kontaktowali się z firmą Canon w
    sprawie tego konkretnego problemu. Za każdym razem pracownicy pomocy
    technicznej informowali ich, że wkłady atramentowe muszą być
    zainstalowane i zawierać atrament, aby można było korzystać ze
    wszystkich funkcji drukarki. Jednak na opakowaniach Canon reklamuje
    swoje drukarki All-in-One jako zawierające trzy lub cztery różne
    funkcje - drukowanie, kopiowanie i skanowanie. Nigdzie nie ma
    ostrzeżenia, że wszystkie wymagają atramentu.

    -=-

    https://android.com.pl/news/436162-canon-brak-tuszu-
    drukarka-skanowanie-pozew/

    Pod pozwem podpisało się ponad 100 osób, które miały doświadczyć
    podobnych problemów ze sprzętami producenta. W pozwie wspomniano o
    Canon PIXMA MG2522. Sprzęt miał odmówić skanowania, kiedy zabrakło w
    nim wkładów potrzebnych do drukowania. Firma adwokacka zebrała podobne
    zgłoszenia z forów internetowych i złożyła pozew. Łącznie domaga się
    około 5 milionów dolarów od Canona. Według pozwu ten miał wprowadzać
    konsumentów w błąd swoimi reklamami i tym samym działać na szkodę
    użytkowników.

    Chętnie bym dołączył się...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 2. Data: 2021-10-19 09:16:25
    Temat: Re: Canon Pixma
    Od: trybun <C...@j...cb>

> [...]
    >   około 5 milionów dolarów od Canona. Według pozwu ten miał wprowadzać
    >   konsumentów w błąd swoimi reklamami i tym samym działać na szkodę

    Mogli kupić model MG140, nie dość że chyba najtańsza w serii to nie ma
    problemu z jakimiś blokadami.

  • 3. Data: 2021-10-19 10:42:49
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 17 Oct 2021 16:51:45 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > około 5 milionów dolarów od Canona. Według pozwu ten miał wprowadzać
    > konsumentów w błąd swoimi reklamami i tym samym działać na szkodę

    No cóż, Canon jak widać "nie bać się jeleni", jak to mawiał mały
    afro-amerykanin, przestawiając frazy i sylaby.

  • 4. Data: 2021-10-19 21:34:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-19 o 09:16, trybun pisze:
> [...]
    es-inkjet/mg6320

    drukarka-skanowanie-pozew/

    > Mogli kupić model MG140, nie dość że chyba najtańsza w serii to nie ma

    Mnie oszuci powiedzieli, że za naprawę zaplacę tyle chyba co za drukarkę
    i mi reklamacji nie uwzględniają, bo zablokowanie nastąpiło z mojej
    winy. To juz druga firma oszustów Canon i ten tluk Brother. Wzięli sobie
    tego Brothera ode mnie, a ja stracilam pieniądze za zakup drukarki.
    Złodzieje! Oni mają swoje tajemniicze serwisowe ustawienia i pewnie
    postawili drukarkę " na nogi" w mig. No i jeszcze 2 razy zarobili.
    Canon to oddałam komus na olx.pl. Szyblo prylecial po tą drukarkę, bo
    wiedział jak ją odblokować fabrycznie i pewnie dalej ktoś z niej korzysta.
    Ostatnia drukarke kupiłam od miłego i uczciwego człowieka, który mi
    później podał komendy krok po kroku jak drukarce nie podobał sie tusz i
    się zablokowała. Teraz "gra gitara" :-)

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-10-20 12:20:38
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 19.10.2021 o 21:34, Animka pisze:

> [...]
    > później podał komendy krok po kroku jak drukarce nie podobał sie tusz
    > i się zablokowała. Teraz "gra gitara" :-)

    W swoim czasie też mialem jakiś problem z MG140, rozwiązanie znalazłem w
    necie. Ogólnie po chyba jakichś 10 latach mogę z czystym sumieniem
    polecić drukarkę Canona.  Dzisiesze modele to znak zapytania, świat robi
    się coraz bardziej parszywy to i może Canon zszedł na psy.

  • 6. Data: 2022-01-18 02:11:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dantes" skm0bv$6u4$...@g...aioe.org

    > No cóż, Canon jak widać "nie bać się jeleni", jak to
    > mawiał mały afro-amerykanin, przestawiając frazy i sylaby.

    Gdy włączę G3420 -- ta wyciąga głowice, choć być może chcę
    tylko coś skanować lub ją skonfigurować... Zazwyczaj zanim
    zdąży wydrukować cokolwiek, chowa owe głowice i czyści je,
    przelewając kolorowy atrament i czarny tusz do pampersa...

    --