  • 1. Data: 2021-10-15 01:21:13
    Temat: przejściówka VGA -> DVI
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    mam orzełącznik KVM, który posiada 4 gniazda DVI-I dual link.

    gdy używam przewodu VGA->DVI-A z monitorem z gniazdem DVI-I to pięknie
    wszystko działa. monitor "umie" analogowy sygnał VGA puszczony przez
    analogową część DVI.

    ale gdy podłączam ten przewód do przełącznika KVM wyposażonego w gniazda
    DVI-I, to przełącznik "nie umie". natomiast umie sygnał cyfrowy z innej
    karty.

    tu moja wiara w obsługę pełnego DVI przez ten przełącznik się załamuje.
    no i błądzę.

    czy możecie polecić sprawdzone przejściówki lub przewody, lub adaptery,
    które przekonwertują analogowy sygnał z karty VGA na cyfrowy DVI, aby to
    tak podać temu przełącznikowi w postaci cyfrowej?

    pozdrawiam
    geos