  • 1. Data: 2009-02-11 02:25:16
    Temat: Celeron 2,8 i ATI Radeon HD 3xxx
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy karta ATI HD 34xx będzie dobrze i wydajnie chodziła na Celeronie 2,6 ?
    Wiem że to maszyna kiszka, ale karta kosztuje 300 zł, a wymiana bebechów to
    1000 + 300 karta a to raczej dużo.

    Obecnie w komputerze RAdeon 9600 PRO. Czy wykorzystam moc tej nowej ATI
    34xx i da mi to znaczną, odczuwalną poprawę w wydajności ?

    Aha, stary komp nie ma złącza PCI-e tylko AGPx8.

    Dzięki.

  • 2. Data: 2009-02-11 09:19:03
    Temat: Re: Celeron 2,8 i ATI Radeon HD 3xxx
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Czy karta ATI HD 34xx będzie dobrze i wydajnie chodziła na Celeronie 2,6 ?

    HD3450 to 4 ROP i 8 shaderów w komplecie z 64bit pamięcią DDR2. Będziesz
    grał w 640x480 Low?

    > Wiem że to maszyna kiszka, ale karta kosztuje 300 zł

    Skandal z tymi cenami.

  • 3. Data: 2009-02-11 13:20:52
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 10:19:03 +0100, Michał napisał(a):

    > HD3450 to 4 ROP i 8 shaderów w komplecie z 64bit pamięcią DDR2. Będziesz
    > grał w 640x480 Low?

    To nie karta dla mnie, mi wystarczy i ISA Hercules :)
    Zrobiłem literówkę - chodziło mi o model 36xx i to ona właśnie kosztuje 350
    zł, a 34xx jest za 200 zł a to faktycznie rzutuje na jakość.

    Więc jak będzie z tym pojedynkiem Radeon 9600Pro vs ATI HD 3650 ?

  • 4. Data: 2009-02-11 16:21:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 14:20:52 +0100, vissim napisał(a):

> [...]
    > zł, a 34xx jest za 200 zł a to faktycznie rzutuje na jakość.
    >
    > Więc jak będzie z tym pojedynkiem Radeon 9600Pro vs ATI HD 3650 ?

    Jaki pojedynek? Pojedynek zakłada że mamy dwóch zawodników, a nie zawodnika
    i jego dziadka :)

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 5. Data: 2009-02-11 18:59:44
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    > Czy karta ATI HD 34xx będzie dobrze i wydajnie chodziła na Celeronie 2,6 ?
    > Wiem że to maszyna kiszka, ale karta kosztuje 300 zł, a wymiana bebechów
    > 1000 + 300 karta a to raczej dużo.

    Karta bedzie dobrze chodzila. Powinienes zapytac, czy beda chodzily gry a to
    juz inna bajka bo np GTA IV potrzebowaloby chyba jakiegos suoperkomputera
    zeby dzialac - grafika nie gra roli ;)

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-02-11 20:57:25
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Karta bedzie dobrze chodzila. Powinienes zapytac, czy beda chodzily gry a to
    > juz inna bajka bo np GTA IV potrzebowaloby chyba jakiegos suoperkomputera
    > zeby dzialac - grafika nie gra roli ;)

    no to inaczej
    Czy na Celeronie 2,8 będę widział różnicę pomiędzy 9600 a 3600 ?
    Tak, komputer będzie bodajże wyłącznie do gier

  • 7. Data: 2009-02-12 06:29:14
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    > no to inaczej
    > Czy na Celeronie 2,8 będę widział różnicę pomiędzy 9600 a 3600 ?
    > Tak, komputer będzie bodajże wyłącznie do gier

    Jakas pewnie tak aczkolwiek gry z konca 2008/poczatku 2009 nie beda
    grywalne.

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2009-02-12 14:56:57
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Jakas pewnie tak aczkolwiek gry z konca 2008/poczatku 2009 nie beda
    > grywalne.

    Ponoć tam jest trzech zapaleńców więc tylko gry.
    Ok, stanęło na "wstrzymaniu się" i kupnie nowej budy za jakiś czas.
    Dzięki wszystkich za uwagi i sugestie.

  • 9. Data: 2009-02-13 16:00:28
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    vissim <v...@p...onet.pl> w wiadomości
    <news:p0b9knedj85e.d2fdme56s72t$.dlg@40tude.net> napisał/a:

    > Ponoć tam jest trzech zapaleńców więc tylko gry.

    Na tej grupie to pewnie zabrzmi jak herezja, ale w takim razie im konsola do
    gier jest potrzebna, nie komputer - wychodzi znacznie taniej niż
    "analogiczny" komputer, nie ma problemu z tnącymi się gierkami, i na każdej
    działa (ofkos w ramach swojej "platformy").

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.