  • 1. Data: 2009-02-10 12:32:41
    Temat: małe pytanko
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    czy komputer (ibm t23) uruchomi się bez cpu, bateryjki na płycie i ramu?

  • 2. Data: 2009-02-10 12:43:13
    Temat: Re: małe pytanko
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    IBMy sa tak dobre, ze bez zasilacza tez dzialaja.

  • 3. Data: 2009-02-10 14:03:01
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    zzzz pisze:
    > czy komputer (ibm t23) uruchomi się bez cpu, bateryjki na płycie i ramu?
    Jaja sobie robisz ?

    --
    RyAn

  • 4. Data: 2009-02-10 14:21:36
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    RyAn pisze:
    > Jaja sobie robisz ?

    Pewnie na aukcji jakiejś zobaczył tanio laptopa ;-)

  • 5. Data: 2009-02-10 14:33:37
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'zzzz'
    Wpis z dnia 10-02-2009:

    > czy komputer (ibm t23) uruchomi się bez cpu, bateryjki na płycie i ramu?

    Jeśli pod pojęciem uruchomienia się rozmumiesz pojawienie się "prundu" na
    paru podzespołach płyty, to tak - uruchomi się na pewno.

    --
    TomaSz.

  • 6. Data: 2009-02-10 14:53:21
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    zzzz wrote:
    > czy komputer (ibm t23) uruchomi się bez cpu, bateryjki na płycie i ramu?

    Ostatnio uruchamiałem Wiedźmina na pudełku po HP Pavilion
    .
    .
    .
    .
    Dokładniej to stał sprawny laptop na tym pudełku,
    ale można powiedzieć, że uruchomiłem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2009-02-10 15:35:32
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    > Jaja sobie robisz ?

    hehe, nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie ale chodziło mi o to czy włączy
    się matryca i wyskoczy np jakiś komunikat od płyty głównej czy też bios

    a pytam bo wybieram się na próbę naprawy mobo a że lapka mam całego
    rozebranego i nie chce mi się go w kółko ciągle składać i rozkładać, to
    planowałem pojechać z płytą, matrycą, obudową, włącznikami i zasilaczem,
    ale nie wiem czy to wystarczy:}

  • 8. Data: 2009-02-10 15:54:27
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    zzzz pisze:
    > hehe, nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie ale chodziło mi o to czy włączy
    > się matryca i wyskoczy np jakiś komunikat od płyty głównej czy też bios

    A jak ma się ten komunikat pokazać skoro jedynym elementem
    mogącym takie coś zrobić jest mikroprocesor, a do działania
    potrzebuje on pamięci RAM?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 9. Data: 2009-02-10 18:51:36
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    zzzz pisze:
    > czy komputer (ibm t23) uruchomi się bez cpu, bateryjki na płycie i ramu?

    Jak dobrze popodłączasz to będziesz miał lampkę na biurko :)
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 10. Data: 2009-02-10 19:10:49
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    > A jak ma się ten komunikat pokazać skoro jedynym elementem
    > mogącym takie coś zrobić jest mikroprocesor, a do działania
    > potrzebuje on pamięci RAM?

    mhm, nie, podejrzewałem że może na samej płycie jest tak dużo tych
    różnych "rzeczy" że to wystarczy, poza tym kiedyś przeglądałem
    instrukcje jakiejś płyty i wydawało mi się przy pierwszym jej włączeniu
    coś tam na monitorze wyskakiwało, ale najwidoczniej mi się coś pomyliło.