  • 1. Data: 2024-01-06 03:03:02
    Temat: Cell Info nie pokazuje siły sygnału
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Może mieliście przypadek że Network Cell Info Lite
    nie pokazuje siły sygnału na zegarze?

    https://ibb.co/k1wPB3M

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2024-01-06 11:50:47
    Temat: Re: Cell Info nie pokazuje siły sygnału
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.01.2024 o 03:03, PiteR pisze:
    > Może mieliście przypadek że Network Cell Info Lite
    > nie pokazuje siły sygnału na zegarze?
    >
    > https://ibb.co/k1wPB3M

    W tym programie zawsze coś nie działa. Zresztą nie znam tego typu
    programu który mógłbym polecić. Sama kiła i mogiła.

  • 3. Data: 2024-01-06 13:37:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:unbbab$ip5r$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > W tym programie zawsze coś nie działa. Zresztą nie znam tego typu
    > programu który mógłbym polecić. Sama kiła i mogiła.

    Tak. Doceniam w takich momentach windowsa gdzie programy raczej
    działają i nie szpiegują. A przynajamniej mogę je odciąć firewallem
    od netu.

    Czasem działa.

    Na Galaxy SM-J530F 2017r działa i wszystko pokazuje.
    Dwie karty sim i wifi ale to telefon 4G z Android 7.0

    Kilka osób w necie pisze, że w telefonach 5G nie pokazuje i
    nie rozpoznaje sim i siły sygnału. Jeśli przestawią na
    tryb 4G zaczyna im pokazywać. U mnie to się nie dzieje.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 4. Data: 2024-01-08 17:34:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Jan 2024 02:03:02 GMT, PiteR wrote:
    > Może mieliście przypadek że Network Cell Info Lite
    > nie pokazuje siły sygnału na zegarze?
    >
    > https://ibb.co/k1wPB3M

    Masz włączoną lokalizację?

    Prawo do lokalizacji dla apki?
    Ostrzezen przy starcie nie wyświetla jakiś ?

    J.

  • 5. Data: 2024-01-09 00:35:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ljzkqcyc2a8y$.13zpgxxt5po2m.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Masz włączoną lokalizację?
    >
    > Prawo do lokalizacji dla apki?

    To było to. Trafił pan w 10 :)

    Teraz mogę tropić sygnał w pracy.
    Gdzie najlepiej położyć telefon żeby lekarz się dodzwonił.
    W dzień wizyty online kładę telefon plecami do szyby u koleżanki
    która siedzi przy oknie. Ona odbiera tel i mnie woła.

    To legendarne 5G to widzę, że się załącza raz na ruski miesiąc.

    https://ibb.co/qsFSV4D

    Ale nagrywnie video w 4k 2160p bajka. Warto było kupić.
    Podobno aparat ma też tryb makro.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 6. Data: 2024-01-09 12:26:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 Jan 2024 23:35:12 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:ljzkqcyc2a8y$.13zpgxxt5po2m.dlg@40tude.net>

    > To było to. Trafił pan w 10 :)

    Sie tym bawilem pare tygodni temu, co prawda tylko w 4G.

    Wychodzi na to, że Android ciagle w tym miesza, i
    -bez uprawnien apka nie moze przeskanować dostępnych wifi,
    i słusznie - mogłaby ustalic lokalizacje, nawet omijając google,
    -podobnie chyba straciła dostęp do informacji o BTS,
    -usługa lokalizacji się rozbudowała i skonsolidowała, łączy rózne
    źródła ... i chyba juz się nie da wyłączyc GPS. Albo całą lokalizację
    wyłączamy, albo włączamy,
    -jest pare opcji do ustawienia, ale bardziej zaawansowane.

    No i tak mi przy okazji wychodzi, ze odległosci od BTS juz nie ma w
    systemie ... mylę sie?

    > Teraz mogę tropić sygnał w pracy.
    > Gdzie najlepiej położyć telefon żeby lekarz się dodzwonił.
    > W dzień wizyty online kładę telefon plecami do szyby u koleżanki
    > która siedzi przy oknie. Ona odbiera tel i mnie woła.

    Mam takie jedno miejsce. Metalowa hala, odblaskowe okna ... i Play nie
    ma zasięgu.

    > To legendarne 5G to widzę, że się załącza raz na ruski miesiąc.
    > https://ibb.co/qsFSV4D

    Bedzie coraz częsciej..

    J.

  • 7. Data: 2024-01-10 19:17:12
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.01.2024 o 13:37, PiteR pisze:
> [...]
    > nie rozpoznaje sim i siły sygnału. Jeśli przestawią na
    > tryb 4G zaczyna im pokazywać. U mnie to się nie dzieje.

    Generalnie z kolejnymi wersjami Andka programy tego typu sprawują się
    coraz gorzej. To że one teraz nawet  coś pokazują to nie znaczy że są do
    dane wiarygodne, bo jeszcze nie widziałem aby kolejny pomiar pokazywał
    identyczne dane jak wcześniejszy.

  • 8. Data: 2024-01-10 19:31:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:unmmvg$2jbr6$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

> [...]
    > znaczy że są do dane wiarygodne, bo jeszcze nie widziałem aby
    > kolejny pomiar pokazywał identyczne dane jak wcześniejszy.

    dzis w pracy postawiłem moje trzy telefony i dwa obce

    galaxy A52 J5 M34 A30 i ajfon 13

    wszystkie pokazały słaby sygnał na tych miernikach jak i
    na kreskach siły sygnału. Czyli jest miejsce z zasiegiem do dupy.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 9. Data: 2024-01-11 18:16:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vergfgmqf9vq.1mv6c8oh74o5o$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No i tak mi przy okazji wychodzi, ze odległosci od BTS juz nie ma w
    > systemie ... mylę sie?

    tzn? na mapie? czy w raw?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 10. Data: 2024-01-11 18:24:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jan 2024 17:16:05 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:vergfgmqf9vq.1mv6c8oh74o5o$.dlg@40tude.net>

    > tzn? na mapie? czy w raw?

    Gdzies w danych.

    Dawniej, w czasie rozmowy czy innego "połączenia", BTS nieustannie
    monitorował odległosc telefonu, i przesyłał do telefonu,
    bo to było niezbędne do działania systemu TDMA.

    W nowszych systemach IMHO nie ma juz takiej potrzeby, więc zachodzi
    pare pytań:
    -jest jakoś mierzona ta odległość?
    -jest przekazywana do telefonu?
    -Android ustępnia to apkom?

    https://developer.android.com/reference/android/tele
    phony/CellInfo
    Jakby ktos sie chciał doszukać

    Bo jak było widac na przykładach - jak operator chce, to może
    zlokalizować telefon dokładnie ..

    J.