  • 1. Data: 2024-01-03 16:32:00
    Temat: Jaka oferta tylko do odbierania
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Jaką ofertę polecacie tylko do odbierania i jak najrzadziej ładowanie ?

    Czy Nju na karte, ładowanie 5zł / 180 dni nadal działa?

    Czy w t-mobile lub czymś co chodzi na falach t-mobile, jest jakaś taka
    oferta? Chodzi o to, że najbliżej adresu jest maszt t-mobile

    A może coś innego?

  • 2. Data: 2024-01-05 22:47:40
    Temat: Re: Jaka oferta tylko do odbierania
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 03.01.2024 o 16:32, Monika Głowacka pisze:
    > A może coś innego?

    Virgin Mobile, doładowanie 5 PLN daje 365 dni pełnej ważności konta.
    Nadajniki Play, niestety.

    --
    Roman S.

  • 3. Data: 2024-01-07 04:07:49
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sty 2024 o 16:32, Monika Głowacka pisze:

    > Jaką ofertę polecacie tylko do odbierania i jak najrzadziej ładowanie?

    Virgin chyba daje rok, później możesz przenieść do a2mobile na rok, aby
    wrócić do Play odNowa na rok... Kiedyś w Orange było dobrze -- może
    znów gdzieś tak będzie...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 4. Data: 2024-01-07 21:14:09
    Od: Mark <t...@o...eu>

    Dnia 03.01.2024 o 16:32, Monika Głowacka napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy w t-mobile lub czymś co chodzi na falach t-mobile, jest jakaś taka
    > oferta? Chodzi o to, że najbliżej adresu jest maszt t-mobile

    Zobacz Fakt mobile. Każde doładowanie przedłuża o rok.

    --
    Mark
    t...@p...fm

  • 5. Data: 2024-01-07 21:41:13
    Od: 2late <d...@w...pl>

    https://a2mobile.pl/ ?

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 6. Data: 2024-01-08 10:16:06
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Roman S. w news:un9tds$9uod$1@dont-email.me
    > Virgin Mobile, doładowanie 5 PLN daje 365 dni pełnej ważności konta.

    > Nadajniki Play, niestety.

    zasieg? predkosc?
    https://antyweb.pl/liczba-nadajnikow-play-2023

  • 7. Data: 2024-01-08 14:25:56
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 08.01.2024 o 10:16, 1634Racine pisze:
    > zasieg?  predkosc?
    > https://antyweb.pl/liczba-nadajnikow-play-2023

    Zasięg Play to OP musi sobie sprawdzić, czy w jego okolicy jest znośny,
    prędkość nieistotna, skoro ma to być wyłącznie numer do odbierania
    --
    Roman S.

  • 8. Data: 2024-01-09 03:31:54
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Roman S. w news:ungt55$1i12l$1@dont-email.me
    > Zasięg Play to OP musi sobie sprawdzić, czy w jego okolicy jest znośny,
    > prędkość nieistotna, skoro ma to być wyłącznie numer do odbierania

    moje "zasieg? predkosc?" bylo pytaniem o to, dlaczego piszesz --> "Nadajniki
    Play, niestety". Czyli: co w nich/w play kiepskiego? zwlaszcza w kontekscie
    informacji z linka podrzuconego.

  • 9. Data: 2024-01-09 22:24:42
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 09.01.2024 o 03:31, 1634Racine pisze:
    > moje "zasieg? predkosc?" bylo pytaniem o to, dlaczego piszesz -->
    > "Nadajniki Play, niestety". Czyli: co w nich/w play kiepskiego?
    > zwlaszcza w kontekscie informacji z linka podrzuconego.

    Aaaa, to dlatego, że OP pytał się o ofertę działającą w T-Mobile bo
    najbliżej ma maszt tej sieci, stąd moje "niestety", bo akurat ten
    warunek nie jest spełniony.

    --
    Roman S.

  • 10. Data: 2024-01-15 17:45:22
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Zobacz Fakt mobile. Każde doładowanie przedłuża o rok.

    O tym to raczej zapomnij. Nie da się zmigrować na tę ofertę. No chyba,
    że nie znam jakiegoś sposobu.

    --
    Grzexs