  • 91. Data: 2011-10-26 11:12:00
    Temat: Re: Ceny dysków
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    "Artur M. Piwko" wrote:

    > Czyli przedstawiłeś nieprawdziwą tezę. BTW, kaszanisz znaki w
    > cytatach...

    być może dlatego, że ktoś rzuca jakieś krzaki...
    Ja je cytuje i ani myślę je poprawiać.

  • 92. Data: 2011-10-26 12:19:13
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2011-10-25 22:46, nadir pisze:
    > Windows XP found.

    Xp nie ma czasem problemów w porządnym zarządzaniu SSD? Coś mi się
    kojarzy, że potrafi zarżnąć dysk parę razy szybciej niż 7.

  • 93. Data: 2011-10-26 12:39:51
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Maciej Bojko in news:bd5da7hebaqkpvht45fu8maps00cj16f5d@4ax.com

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

  • 94. Data: 2011-10-26 12:40:01
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Andrzej in news:4EA6A36F.E2EF9D8D@wp.pl

  • 95. Data: 2011-10-26 12:47:39
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 14:19:13 +0200, gawfron na pl.comp.pecet napisał(a):

    > Xp nie ma czasem problemów w porządnym zarządzaniu SSD? Coś mi się
    > kojarzy, że potrafi zarżnąć dysk parę razy szybciej niż 7.

    Od roku pracuję na Kingstonie SSDNow serii V - SNV425-S2/64GB i jakoś XP
    nie chce mi go zarżnąć :) Laptop używany po 10-12 h/dziennie, i kilka razy
    wprowadzany w tryb standby.

    "Bywają specjaliści od pilnowania własnych praw i cudzych obowiązków.
    Tadeusz Kotarbiński"

  • 96. Data: 2011-10-26 13:21:52
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-25 16:04, Użytkownik Andrzej napisał:

    > i o to właśnie chodzi i z tego się cieszę :)
    > szkoda tylko, że nikt tego nie rozumie...
    > ale cóż... wszyscy się smucą bo ceny wyższe.
    > Ja myśle perspektywicznie.

    Tobie się tylko zdaje że myślisz.
    I nie traktuj tego jako przytyku do twojej osoby a do
    twoich rozpowszechnianych tu poglądów.

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2011-10-26 13:25:12
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-25 17:40, Użytkownik Maciek napisał:

    > PS: Mój pierwszy dysk miał 120MB i się dłuuuugo nie zapchał, ale nie
    > wiem, czy chcę wrócić do tych czasów.

    Bo nie było jeszcze windowsa tylko DOS.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2011-10-26 13:30:06
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Tobie się tylko zdaje że myślisz.
    > I nie traktuj tego jako przytyku do twojej osoby a do
    > twoich rozpowszechnianych tu poglądów.

    dobra,
    no to obecna sytuacja spowoduje, iż wszyszcy rzucą się na HDD
    po 2x wieckszej cenie, a SDD jak były drogie, to beda drogie
    zadowolony?

  • 99. Data: 2011-10-26 13:45:28
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-26 15:30, Użytkownik Andrzej napisał:

    > dobra,
    > no to obecna sytuacja spowoduje, iż wszyszcy rzucą się na HDD
    > po 2x wieckszej cenie, a SDD jak były drogie, to beda drogie
    > zadowolony?

    Nie.
    Nie rzucą się, jak komuś będzie niezbędny duży dysk to kupi
    po aktualnej cenie, jak ktoś nie będzie wiedział o zmianie cen
    to też kupi.
    Nie pisz bzdur i nie forsuj swoich poglądów bo są dosyć naiwne,
    wręcz dziecinne.

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2011-10-26 13:47:16
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    > problem w tym, że ludzie 2x droższe kupują!

    Ale to ich problem :)

    > Na allegro jeden gostek kupił 3 szt. dysków 2T
    > które tydzień temu kosztowały 2x mniej!

    No a w Carrefurze kupowali cukier po 6 zlotych, po 20 kg :)

    Taka natura ludzi - jak jest panika to jest zachowanie stada owiec - nie
    wazne po co, wazne, zeby biec...