  • 51. Data: 2023-11-28 07:29:09
    Temat: Re: Ceny polis w ostatnim czasie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-11-2023 o 22:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > jezeli opisuje fakt który dotyczy 80% rynku

    Zrozum wreszcie - rynek złomów to oddzielna kategoria, ja mówię o
    samochodach.
    Czyli o 100% ich rynku.

    One funkcjonują równolegle, ale podlegają innym regułom.

    Ale pewnie nie zrozumiesz, więc chociaż zapamiętaj, ze od 25 lat o
    złomach się tu nie wypowiadam.
    No chyba, ze w kwestii zakazu ich sprowadzania onegdaj.
    EOD

  • 52. Data: 2023-12-01 13:53:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > złomach się tu nie wypowiadam.
    > No chyba, ze w kwestii zakazu ich sprowadzania onegdaj.

    W sumie mogłbym sie z toba jeszcze podroczyc a propos absurdalnosci
    takiego podejscia ale nie chce mi sie.
    Tylko w przyszłosci zaznaczaj ze rozmawiajac o zjawiskach ogolnych tak
    naprawde rozmawiasz o 10% procentowym wycinku ktory cie interesuje -
    zebys nie wychodził w rozmowie na głupka. ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,