  • 11. Data: 2011-05-24 07:00:49
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 23.05.2011 Mruk <t...@g...pl> napisał/a:
    > W TVN mówili (był obecny pełnomocnik autora więc zakładam, że to
    > prawda), że na stronie była gra w której prezydent pcha taczkę z
    > fekaliami. Strzelasz do prezydenta. Albo go zabijasz albo trafiasz w
    > taczki i PBK oblewany jest fekaliami.

    http://interaktywnie.com/biznes/newsy/inne/antykomor
    -pl-zamkniety-za-gre-komor-killer-20313

    jest link do:

    http://www.youtube.com/watch?v=8FlL8_awJDo

    gdzie jest ładnie pokazane jak to wyglądało.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 12. Data: 2011-05-24 07:11:14
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-05-23, o godz. 21:41:46
    Mruk <t...@g...pl> napisał(a):

    > Ponadto akcja miała miejsce po donosie kogoś urażonego stroną. Więc
    > jak już prokuratura się dowiedziała to nie miała legalnych środków na
    > "zapomnienie" o stronie.

    Jakoś mam silne przeczucie że cała sprawa skończy się umorzeniem prze
    prokuraturę a nawet jeśli sprawa trafi do sądu to ten ja umorzy
    warunkowo. Poczekam i zobaczymy czy tak będzie.

    Zdrówko