  • 1. Data: 2011-05-21 06:50:12
    Temat: Cenzura
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    http://www.gadu-gadu.pl/po-nalocie-abw-zamknieto-str
    one-krytykujaca-bronislawa-komorowskiego

    J.

  • 2. Data: 2011-05-21 16:29:51
    Temat: Re: Cenzura
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, May 21, 2011, 8:50:12 AM, you wrote:

    > http://www.gadu-gadu.pl/po-nalocie-abw-zamknieto-str
    one-krytykujaca-bronislawa-komorowskiego

    Wolność pięści jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się
    wolność nosa drugiego człowieka.

    To nie jest satyra:
    "Dla nas, Komorowski to zwykła szuja, zdrajca wartości które są dla
    nas najcenniejsze, dureń i sowiecki pachoł, który zasługuje na sąd i
    stryczek."

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-05-21 16:43:09
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-05-21 08:50, J.F. pisze:

    > http://www.gadu-gadu.pl/po-nalocie-abw-zamknieto-str
    one-krytykujaca-bronislawa-komorowskiego

    > J.

    to nie ABW zamknęło stronę tylko kolo zamknął aby zrobił się raban. Oni
    tylko zrobili przeszukanie i zabrali laptopa. Miałby legalny windows to
    by nie zabrali

  • 4. Data: 2011-05-22 07:08:47
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Mruk denied rebel lies:

    > to nie ABW zamknęło stronę tylko kolo zamknął aby zrobił się raban.
    > Oni tylko zrobili przeszukanie i zabrali laptopa. Miałby legalny
    > windows to by nie zabrali

    'Dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie'. Wyobrażasz sobie co by
    się działo gdyby to się wydarzyło za czasów Lecha Kaczyńskiego? Żyć by
    mu nie dali.

    Tak mi się nasunęło.

    Ale to NTG.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Subigo inimicus
    (::) (::)|

  • 5. Data: 2011-05-22 10:35:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 May 2011 09:08:47 +0200, MoonWolf wrote:
    >Mruk denied rebel lies:
    >
    >'Dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie'. Wyobrażasz sobie co by
    >się działo gdyby to się wydarzyło za czasów Lecha Kaczyńskiego? Żyć by
    >mu nie dali. Tak mi się nasunęło.

    Komu by zyc nie dali - POi media KKaczynskiemu i PiSowi,
    czy Ziobrokatura autorowi ? :-)

    Poza tym wezcie pod uwage jak u nas dziala system - cos tam wspominaja
    ze to zadanie z prokuratury - wystarczy jeden donosik szarego
    oburzonego obywatela, aby prokurator rozpoczal sledztwo, zlecil
    zabezpieczenie dowodow - czyli zatrzymanie komputera i nosnikow
    danych, nie wylaczenie strony, no a za rok czy dwa umorzy ..
    albo i nie :-)

    J.

  • 6. Data: 2011-05-22 11:44:51
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    J. F. denied rebel lies:

    > Komu by zyc nie dali - POi media KKaczynskiemu i PiSowi,
    > czy Ziobrokatura autorowi ? :-)

    No jak to? Mówię o sytuacji analogicznej - czyli strona prześmiewcza na
    Kaczora i akcja prokuratury przeciwko autorowi. Media by się zapluły z
    wściekłości. 'Faszyzm' to byłoby najsłabsze oskarżenie.

> [...]
    > zabezpieczenie dowodow - czyli zatrzymanie komputera i nosnikow
    > danych, nie wylaczenie strony, no a za rok czy dwa umorzy ..

    Żeby już tak całkiem offtopicznie nie było - tak można każdego udupić
    (Kluska najlepszym tego przykładem). Jak jakiś mały ISP podpadnie
    dużemu, ze znajomościami (a nawet niekoniecznie), to może mieć
    problem...

    Proponuję EOT.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Gone insane from the pain
    (::) (::)|that they surely know

  • 7. Data: 2011-05-22 12:24:42
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-05-22 12:35, J.F. pisze:

    > Komu by zyc nie dali - POi media KKaczynskiemu i PiSowi,
    > czy Ziobrokatura autorowi ? :-)

    Ziobro zero dowodził prokuraturą, wydawał polecenia. Teraz żaden polityk
    nie wydaje już poleceń prokuraturze.

    Pewnie był jakiś donosik i prokuratura musiała się sprawą zająć. I teraz
    pytanie czy prokurator nie zbadał zawartości strony czy zbadał i
    doszedł, że są tam obelgi.

    Nie wiemy co było. Za samą karykaturę humorystyczną by czegoś takiego
    nie zrobili.

    Media kłamią. Nie szukałbym sensacji. Gorzej będzie jak umorzą. Takie
    przypadki, że się wpada do kogoś do domu o 6 a później nie stawia
    zarzutów nie powinny się zdarzać. Można go było normalnie wezwać.

  • 8. Data: 2011-05-22 14:51:24
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Mruk denied rebel lies:

    > Ziobro zero dowodził prokuraturą, wydawał polecenia. Teraz żaden
    > polityk nie wydaje już poleceń prokuraturze.

    ROTFL

    --
    MoonWolf MSPANC

  • 9. Data: 2011-05-23 08:49:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-05-22, o godz. 14:24:42
    Mruk <t...@g...pl> napisał(a):

    > Media kłamią. Nie szukałbym sensacji. Gorzej będzie jak umorzą. Takie
    > przypadki, że się wpada do kogoś do domu o 6 a później nie stawia
    > zarzutów nie powinny się zdarzać. Można go było normalnie wezwać.

    To ja Wam napiszę jak to działa w przypadku gdy np. na forum czy w
    komentarzach na stronie pojawiają się komentarze antysemickie typu
    "Wpadnę do Was z karabinem maszynowym Moski i zrobię porządek".
    Prokuratura wszczyna śledztwo po zgłoszeniu właściciela portalu o
    groźby karalne i namawiane do nienawiści na tle rasowym. Dostaje
    wszelkie dane - w ekstremalnej sytuacji ustalonego z imienia i nazwiska
    sprawcę, jego adres, logi sesji, nagrane rozmowy telefoniczne w których
    sprawca przyznaje się do tego co zrobił i bluzga na dzwoniącego "że go
    zaj...ie" jak zgłosi na sprawę na policję/do prokuratury. Po czym
    śledztwo trwa półtora roku i jest umarzane "z powodu nie stwierdzenia
    znamion przestępstwa". Albo sprawę kieruje do sądu w miejscu
    zamieszkania sprawcy i np. trzeba jeździć na rozprawę z Gdańska do
    Jeleniej Góry parę razy bo sprawca nagle "choruje". Albo nie wykrywa
    się sprawców mimo że administrator dostarczył dane jak powyżej. Na
    ponad 70 zgłoszonych od początku 2009 roku wypadków wyrokiem skazującym
    nie zakończył się żaden - większość spraw zostało umorzonych.

    Więc jak ktoś wierzy w sprawność i niezależność prokuratury to polecam
    szklankę wody na ochłonięcie.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2011-05-23 19:41:46
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Więc jak ktoś wierzy w sprawność i niezależność prokuratury to polecam
    > szklankę wody na ochłonięcie.

    1. prokuratura działa do dupy i jak tylko przychodzi grudzień albo
    czerwiec to wszystko na potęgę umarza.

    2. ale mówiłem, że w temacie tej strony coś jest i jest jakieś drugie dno:

    W TVN mówili (był obecny pełnomocnik autora więc zakładam, że to
    prawda), że na stronie była gra w której prezydent pcha taczkę z
    fekaliami. Strzelasz do prezydenta. Albo go zabijasz albo trafiasz w
    taczki i PBK oblewany jest fekaliami.

    Więc póki jest przepis nakazujący organom ścigania ścigać autorów tego
    typu wybryków to to robią. Nie wiem czemu ABW a nie policja ale to już
    inna bajka.

    Gdyby to była taka strona jak spieprzaj dziadu bez zabijania PBK to
    pewnie by się nie pofatygowali.

    Ponadto akcja miała miejsce po donosie kogoś urażonego stroną. Więc jak
    już prokuratura się dowiedziała to nie miała legalnych środków na
    "zapomnienie" o stronie.