    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Ch. strzelił reszte sezonu i tigera
    Date: Tue, 18 Aug 2009 13:36:45 -0700 (PDT)

    Na lokalnej już sobie pojęczałem ale tu też se
    ulżę, a co... A może któś coś doradzi.

    Zmyślny chłopek zawracał na zadupiu jakieś 80m od
    zakrętu zza którego sobie wyjechałem.
    Początkowo myślałem że wyjechał z polnej uliczki
    podporządkowanej bo był na przeciwnym pasie
    maską do mnie i migał swoim lewym migaczem,
    lecz to była początkowa faza zawracania
    którą sobie dalej radośnie kontynuował.
    Nie było gdzie spieprzać bo z prawej rów
    z betonowym mostkiem a z lewej cośtam jechało
    więc pozostało przyjąć gostka na klatę.
    Dobrze że szybko nie jechałem i skończyło
    się na zmasakrowanym przodzie i boku,
    u mnie w sumie luzik bo obity jeden kulas
    a drugi skręcony. Kolo wyskoczył z puszki
    i do mnie z krzykiem, co ja zrobiłem!
    Krótka sprzeczka i dzwoni na policję,
    w tym czasie ja zbieram złom z asfaltu.
    Naraz kolo podaje mi telefon i co słyszę
    zeń? Policmajster pyta się czy potwierdzam
    wersję, że to moja wina! Wkurwiłem się
    bardziej niż przy wypadku. Na szczęście
    żywi policjanci którzy przyjechali
    po godzinie naprostowali kolesia,
    po czym dali mu w promocji ileśtam stówek
    i 6 pkt.

    Jutro załatwiam macacza z ubezpieczalni,
    (facet ma oc w hestii),
    byłem u znachora i mam świstek że noga
    skręcona. Innych szkód na ciele nie ma
    poza siniakami które pewnie wyjdą jutro.
    Czy poza użeraniem się o kasę za motór
    jest sens walczyć o coś jeszcze?
    Paragonów za łachy nie mam,
    jutro od kontakta dostanę pewnie zwolnienie,
    pytanie na jak długo.

    Generalnie jestem wkurwiony na maksa
    bo motong był wybrany spośród milionów
    i pewnie następnego takiego nie dostanę
    za te ochłapy które mi wypłacą :/

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05