    From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Chevrolet - znów problemy
    Date: Sat, 20 Mar 2010 08:37:39 +0100

    Witam,

    znów się podzielę swoją opinią o tej jakże wspaniałej marce.
    Pisałem już o cenach przeglądów (Spark - 800 zł za przegląd
    gwarancyjny).
    Firma dobiła mnie ostatnio terminem naprawy. Okazało się
    że po 26000 żywota dokonała przekładnia kierownicza
    (jeżdzę slalomem pomiędzy dziurami, więc strasznie
    jej nie przeciążałem). Serwis stwierdził że naprawi to na gwarancji,
    ale... okazuje się że części są w większości w Holandii, a niektóre
    w Korei, a więc... czas naprawy 2 tygodnie z opcją przedłużenia.
    Łza się w oku kręci na wspomnienie matiza, który w ciągu dwóch dni
    w byle stodole mógł być rozkręcony i skręcony z powrotem.

    Każdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń
    z tym autem rośnie powoli lista rzeczy do wymiany, a jednak mimo
    wszystko chciałbym nim czasem jeździć. Części od matiza średnio
    pasują (często to są drobne różnice, niemniej na tyle duże,
    że i tak musisz kupić 1,5x droższą część z logo GM, a nie Daewoo na
    pudełku).
    Dodam że z usterek zaliczyłem rozładowany akumulator (a bo tak mu uciekł
    nagle prąd), niezwijające się pasy, wiatrak wentylatora, uszczelkę wałka...
    Już moja stara Łada 2107 była bardziej odporna...

    No... Jak chociaż jedną osobę tym postem zrażę do kupna tego badziewia
    to mam chociaż satysfakcję że im sprzedaż spadnie. Już lepiej jeździjcie
    do tych dziadków z niemiec po prawdziwe samochody...

    Pozdrawiam
    PS