  • 11. Data: 2010-03-20 15:16:20
    Temat: Re: Chevrolet - znów problemy
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhq9kaf.9bp.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Jeśli mogę poradzić: jak już masz listę to staraj się zrobić wszystko za
    > jednym zamachem.

    Dzięki, tak też pomyślałem. Boję się tylko czy na tę listę w tym tempie
    nie będą nieustannie wskakiwały kolejne pozycje. :)

    Pzdr
    Paweł

  • 12. Data: 2010-03-20 16:21:56
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Spark - 800 zł za przegląd
    > gwarancyjny).

    widzisz,
    warto pomyśleć o tym kupując samochód,

    TCO samochodu to nie tylko cena początkowa i paliwo,

    podrażnię Cię: hyundai tucson - przegląd 250 zł + materiały (można kupić
    samemu)
    P.

  • 13. Data: 2010-03-22 21:02:05
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > Dzięki, tak też pomyślałem. Boję się tylko czy na tę listę w tym tempie
    > nie będą nieustannie wskakiwały kolejne pozycje. :)
    >
    > Pzdr
    > Paweł

    Kolejna kwestia - termin się przesuwa. Jeden pan mówi o jednym terminie,
    drugi podaje inny. Potem dowiaduję się że podana ilość dni oczekiwania
    to są dni robocze. Ciekawe czym jeszcze zaskoczy mnie ten pseudo-samochód.
    Jeśli tak ma być za każdą usterką to chyba czym prędzej zmieniam auto
    na 15 - letniego Golfa, naprawialnego przez każdego p. Mietka,
    który praktyki odbywał w GSie.

    Zastanawiam się powoli nad kampanią podobną do tego gościa
    z rdzewiejącym Mercedesem. :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2010-03-22 21:15:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    pavellz pisze:
    (...)
    > znów się podzielę swoją opinią o tej jakże wspaniałej marce.
    > Pisałem już o cenach przeglądów (Spark - 800 zł za przegląd
    > gwarancyjny).
    (...)

    Trzeba było kupić Evandę - byłoby weselej (i drożej). Dziękuję za
    te Chevrolety - z tego co zauważyłem, to Chevrolet zszedł z ceny
    by nabrać klientów, a odbija sobie serwisem. Dziękuję, postoję :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.