    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Chińskie badziewie
    Date: Tue, 6 Sep 2022 00:28:05 +0200

    No to ja się też poskarżę.
    Kupiłem parę miesięcy temu na aliexpress pamięci 24LC256.
    No przecież to żadne cudo technologii. Akurat u nas wtedy nie bardzo
    było, cena była korzystna. Kupiłem chyba 100 szt.

    Zapakowane w taśmie normalnie - no to chyba będzie OK ?

    No i ostatnio zamontowałem te 100 szt. I musiałem na już polutowanych
    płytkach wszystkie ręcznie wymieniać na kupione u nas w PL.
    Niestety co któryś układ nie działa. Znaczy - niby coś działa, ale coś
    kurła nie działa.

    Nie analizowałem tego dokładnie bo nie mam czasu, ale program się
    wypierdala podczas zapisu. Myślałem, że może podczas lutowania coś się
    przegrzało czy coś. Ale proces jest ten sam od lat, pamięci kupowane w
    PL działają bez problemu...

    No jakiś chłam mi sprzedali.