  • 1. Data: 2011-03-25 11:14:09
    Temat: [Chrome] Znikające elementy formularza
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    Witam,

    Czy spotkaliście się z takim problelem, że Chromo losowo nie wyświetla pewnych
    elementów formularzy? A to checkbox staje się niewidoczny, a to znika przycisk
    Submit. Widywałem to nie raz na różnych stronach, a teraz chodzi o dwie strony,
    którymi ja się opiekuję i część użytkowników mających Chrome się skarży na takie
    właśnie objawy (podkreślam - pojawiajace się losowo - przeważnie po odświeżeniu
    się to zmienia, w jedną albo w drugą stronę).

    Może to jakiś znany problem ze znanym rozwiązaniem?

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2011-03-25 11:30:14
    Temat: Re: [Chrome] Znikające elementy formularza
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-25 12:14, Latet pisze:
> [...]
    > mających Chrome się skarży na takie właśnie objawy (podkreślam -
    > pojawiajace się losowo - przeważnie po odświeżeniu się to zmienia, w

    Zacząłbym od testu z jquery:
    $(*:text,*:submit).each(function() {
    if($(this).is(':hidden')) {
    $(this).css('border','1px solid red').css('display','block');
    }
    });

    bo może on ukrywa jakoś ciekawiej , w ogóle wywala z drzewa dom te pola,
    albo gdzieś jakiś adblocko podobne coś go chowa.

    pozdr,p.