  • 1. Data: 2011-03-26 16:58:50
    Temat: Flash - prosta animacja zdjec
    Od: sailorwawa <b...@A...pl>

    Mam pakiet adobe CS5 ale na codzien uzywam wy;acznie Premiere i o flash
    mam hmmm - raczej marne pojecie.
    Potrzebuje wykonac prosta animacje kilku zdjec z jakimis ciekawymi
    efaktami w przejsciach pomiedzy nimi. Plik wynikowy musi byc typu swf.
    Nie wiem czy polapie sie w Adobe Flash CS5 - moze podpowie ktos jakies
    prostsze narzedzie do wykonania...(?)

  • 2. Data: 2011-03-27 11:17:14
    Temat: Re: Flash - prosta animacja zdjec
    Od: piotr <m...@i...pl>

    On 26 Mar, 18:58, sailorwawa <b...@A...pl> wrote:
    > Mam pakiet adobe CS5 ale na codzien uzywam wy;acznie Premiere i o flash
    > mam hmmm - raczej marne pojecie.
    > Potrzebuje wykonac prosta animacje kilku zdjec z jakimis ciekawymi

    Polecam MonoSlideshow
    http://www.monoslideshow.com/
    Osadziny flash pobiera plik xml z wykazem zdjęć wraz z opisami. Łatwo
    zrobić swiec zarzadzanie z CMS banerem który zawiera opisy oraz zminia
    sposób animacji.

    Pozdrawiam Peter