  • 21. Data: 2009-02-11 20:21:38
    Temat: Re: Ciąg dalszy następuje - kalibrator.
    Od: Marx <m...@g...com>

    On 11 Lut, 16:07, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:
    > Ale co on niby profiluje drukarke, monitor czy skaner? Dla ułatwienia -
    > skaner. O kalibracji skanera nie rozmawialismy do tej pory.
    Dla ułatwienia: skaner i _drukarke_.

    No to teraz czekam na ta tania skuteczna domowa metode.
    Suwanie suwakami RGB na pewno do nich nie nalezy, wiec czy znasz inny
    sposob na zrobienie profilu ICC drukarki niz kalibracja
    spektrofotometrem lub skanerem?

    Marx

  • 22. Data: 2009-02-11 21:07:48
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 10 Feb 2009 06:14:56 -0800 (PST), Czornyj <m...@c...pl>
    wrote:

    >X-Rite Eye One Display 2 (wcześniej GretagMacbeth Eye One Display 2,
    A co możesz napisać o tej wersji versus LT versus Argyll?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 23. Data: 2009-02-11 21:41:03
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > A co możesz napisać o tej wersji versus LT versus Argyll?

    rozumiem, że chodzi raczej o LT con Argyll. Osobiście nie używałem
    Argylla, ale to bardzo ciekawe oprogramowanie i słyszałem o nim
    pozytywne opinie od "color geeków". Wiele się nie ryzykuje, jeśli
    Argyll się nie sprawdzi, to LT-ka można zawsze update-ować do Display
    2.

  • 24. Data: 2009-02-12 14:56:37
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Ale co on niby profiluje drukarke, monitor czy skaner? Dla ułatwienia -
    > skaner.
    nie tylko. Drukarke tez
    Marx

  • 25. Data: 2009-02-12 15:04:41
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > nie tylko. Drukarke tez

    Nie uwierze w poprawne ptofile czegokolwiek zrobione SFem...

    Kiedy robilem ostatnie podejscie do profilowania skanera
    to wogole nie dalo sie zrobic - pomomo poprawnego zaznaczenia
    pol wzorca SF czytal gdzies "obok" i bylo "sie nie da".

  • 26. Data: 2009-02-16 07:56:56
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

> [...]
    > to wogole nie dalo sie zrobic - pomomo poprawnego zaznaczenia
    > pol wzorca SF czytal gdzies "obok" i bylo "sie nie da".

    Twoje doswiadczenia sa cenne, ale nie wierze ze SF sprzedaje taka kupe -
    z tego co czytalem oprogramowanie ma doskonale opinie. Byc moze akurat
    kombinacja z twoim skanerem im nie wyszla - kontaktowales sie z supportem?
    Marx

  • 27. Data: 2009-02-16 08:17:28
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > kupe - z tego co czytalem oprogramowanie ma doskonale opinie. Byc
    > moze akurat kombinacja z twoim skanerem im nie wyszla - kontaktowales

    Prosze mnie nie rozsmieszac :) Tam support nie istnieje :)
    Odnosze wrazenie, ze nawet dzial testowania nie istnieje -
    oni chyba kompiluja nowa wersje SFa i wysylaja do sprzedazy
    z zamknietymi oczami :)

    Zglaszalem wiele razy rozne bledy i niedorobki, bez efektu.
    Albo "u nas tego nie stwierdzono" albo cisza.

    A szkoda, gdyby poprawic troche kiksow i wprowadzic pare
    udogodnien byloby znacznie lepiej. A tak jest jak jest...

    SF(HDR) uzywam w wersji 6.4.4.r7 - ciekaw jestem czy do dzisiaj
    zrobili VLT z poprawna obsluga drzewa katalogow - nie da sie
    poruszac po drzewie uzywajac kursorow - progam pisza (przynajmniej
    pisali) na Macach i przenosili na PC. Taka byla odpowiedz na
    pytanie dlaczego nie da sie tego okna uzywac _normalnie_.

    A poza tym program jest calkiem uzyteczny ;)