  • 11. Data: 2013-11-25 14:40:52
    Temat: Re: Ciekawostki do kupienia z AMW
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > To trzeba przerobic zasilanie na akumulatorki R6.

    Przecież tam nie ma żadnego zasilania. Telefonia nie bez przyczyny
    nazywa się MB (miejscowa bateria). To telefony mają baterię do gadania
    i induktor do dzwonienia.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2013-11-25 19:55:21
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Miałem na myśli baterię w telefonie - co tam siedziało?
    A induktorem dawało się nieuświadomionym kolegom po łapach ;-)
    Etap "telefonu" z połączonych w szereg słuchawki telefonicznej (w sensie wkładki
    słuchawkowej), mikrofonu węglowego i baterii
    płaskiej też przeszedłem ;-)
    Swoją drogą już nie pamiętam, dlaczego klapka spadała (jakie to zjawisko fizyczne?)?

    -----

  • 13. Data: 2013-12-01 13:05:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Nov 2013 13:40:52 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Przecież tam nie ma żadnego zasilania. Telefonia nie bez przyczyny
    > nazywa się MB (miejscowa bateria). To telefony mają baterię do gadania
    > i induktor do dzwonienia.

    Tak czy inaczej jakies baterie do systemu trzeba.
    A oryginalnych nie produkuja.

    J.

  • 14. Data: 2013-12-01 15:03:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Tak czy inaczej jakies baterie do systemu trzeba.
    > A oryginalnych nie produkuja.

    Jednak konkretnie do telefonów, a nie do "systemu".
    Te od nokii czy samsunga się nadadzą, w zastępstwie oryginalnych.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2013-12-01 15:46:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Dec 2013 14:03:24 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Jednak konkretnie do telefonów, a nie do "systemu".

    A po co komu lacznica bez telefonow - na polce postawic ?

    > Te od nokii czy samsunga się nadadzą, w zastępstwie oryginalnych.

    Najbardziej upierdliwe w stosowaniu.

    J.

  • 16. Data: 2013-12-01 16:13:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > A po co komu lacznica bez telefonow - na polce postawic ?

    Tam zdaje się była z przodu taka klapa spuszczana do dołu. I możliwość
    powieszenia na ścianie. Da się z tego barek na gorzałę zrobić.

    > Najbardziej upierdliwe w stosowaniu.

    To jakiekolwiek inne. System jest bardzo tolerancyjny. Może być nawet
    kiszony ogórek, gwóźdź i drut.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2013-12-01 16:53:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Dec 2013 15:13:01 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Tam zdaje się była z przodu taka klapa spuszczana do dołu. I możliwość
    > powieszenia na ścianie. Da się z tego barek na gorzałę zrobić.

    Pol litra nie wejdzie.

    > To jakiekolwiek inne. System jest bardzo tolerancyjny. Może być nawet
    > kiszony ogórek, gwóźdź i drut.

    No i do tego zmierzalem. Brak baterii nie jest problemem. Przerobka
    prosta.

    J.

  • 18. Data: 2013-12-01 17:01:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Pol litra nie wejdzie.

    Małpki zamówić. Też łączności międzyludzkiej sprzyjają.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2013-12-03 10:45:03
    Od: i...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2013 11:14:35 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

    > Moze inaczej - 30 lat temu to bym zaszpanowal lacznoscia.
    >
    > A teraz ... na obozie harcerskim moze sie przyda, ale inaczej to bym
    >
    > docenil urzadzenie, ale popatrzyl na uzywajacego z politowaniem.
    >

    > Do muzeum. Do rekonstrukcji.
    >
    > Do filmu juz niekoniecznie, bo moda na filmy drugowojenne sie
    >
    > skonczyla.

    W ten sposób nigdy nie będziesz modny. Komórkę, która waży kilka dkg
    ma dzisiaj każdy, a łącznicę, która waży 10 kg i telefon, który waży 5 kg
    miałbyś tylko Ty :)

    Ircys

  • 20. Data: 2013-12-04 11:19:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >W ten sposób nigdy nie będziesz modny. Komórkę, która waży kilka dkg
    >ma dzisiaj każdy, a łącznicę, która waży 10 kg i telefon, który waży
    >5 kg
    >miałbyś tylko Ty :)

    Hm, modne jest to, czego nikt nie ma ?
    Wydawalo mi sie ze troche inaczej - modne jest to, co opisali w
    gazecie ze jest modne.
    Popularnosc nie moze byc zbyt duza, ale nei moze byc tez zbyt mala :-)

    J.