  • 1. Data: 2013-11-22 12:37:12
    Temat: Prezentacja numerów, jakie różnice i skąd?
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    Miałem kilka różnych telefonów analogowych podłączonych
    do ISDNowego NT, ale nie na raz, a po kolei. I ten ostatni
    okazał się inny od poprzednich. Prezentuje mi numery telefonów
    stacjonarnych, a komórkowych nie chce pokazywać.

    Pytam się więc PT Znawców, co może być tego powodem.
    A tak ściślej idzie mi o to, żeby zadać fachmanom odpowiednie
    pytanie co do tego telefonu niepełnosprawnego. O co pytać,
    żeby odpowiedź była dla mnie zrozumiała?

    Jan

  • 2. Data: 2013-11-22 13:02:25
    Temat: Re: Prezentacja numerów, jakie różnice i skąd?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan45" napisał w wiadomości
> [...]
    >stacjonarnych, a komórkowych nie chce pokazywać.
    >Pytam się więc PT Znawców, co może być tego powodem.

    NT podaje "+48..." a on tylko cyferki pokazuje ?
    Czy same anonimy do Ciebie dzwonia ?

    J.

  • 3. Data: 2013-11-22 13:41:55
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2013-11-22 13:02, J.F pisze:

    > NT podaje "+48..." a on tylko cyferki pokazuje ?
    > Czy same anonimy do Ciebie dzwonia ?

    Same anonimy, ale tylko z komórek. Bo numery telefonów
    stacjonarnych wyświetlają się poprawnie, przynajmniej
    na razie. A porównuję anonimowość z wyświetlaczem
    telefonu ISDNowego, podłącz0onego do tegoż NT.
    Na ekranie Eurita 40 numery komórek są podawane.
    A na Philipsie D400 nie.

    Jan

  • 4. Data: 2013-11-22 14:07:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jan45 <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > na razie. A porównuję anonimowość z wyświetlaczem
    > telefonu ISDNowego, podłącz0onego do tegoż NT.
    > Na ekranie Eurita 40 numery komórek są podawane.

    Podchwytliwe pytanie - jaki operator i czy mu to zgłaszałeś?
    Jak dla mnie afera z kategorii "nauki komputerowe niczym nie różnią się od
    magii" ;-)

  • 5. Data: 2013-11-22 21:08:14
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    On 2013-11-22 14:07, Maciej Bebenek wrote:

    > Podchwytliwe pytanie - jaki operator i czy mu to zgłaszałeś?
    > Jak dla mnie afera z kategorii "nauki komputerowe niczym nie różnią się od
    > magii" ;-)

    Zapytałem operatora (TP czyli Orange), ale na wczesnym etapie,
    po kilku telefonach od komórkowców. Potem zauważyłem, że jednak
    coś tam się wyświetla, ale to były tylko telefony stacjonarne.
    Testy na znanych mi komórkach dały pewność - że są one wymienione
    na wyświetlaczu tego DECTa jako nieznane.

    Na tym wczesnym etapie konsultantka TP radziła mi, żebym się
    udał do serwisu Philipsa i poprosił o przestawienie aparatu
    na FSK. Ale teraz już nie wiem co zrobić. I dlatego pytam.
    Może znów zadzwonię dp TP? Instrukcja aparatu nic nie mówi
    o takich problemach.

    Jan