  • 1. Data: 2010-03-23 00:13:16
    Temat: Ciśnienie w ogumieniu
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    Witam.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się jakie powinno być
    ciśnienie w oponkach w focusie 1.8 tdci (sedan) ?
    Pytałem w różnych miejscach i dostaje sprzeczne dane, naklejki na wlewie
    paliwa brak.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-03-23 07:35:19
    Temat: Re: Ciśnienie w ogumieniu
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Krzysztof Magosa wrote:
> [...]
    > ciśnienie w oponkach w focusie 1.8 tdci (sedan) ?
    > Pytałem w różnych miejscach i dostaje sprzeczne dane, naklejki na

    Na wlewie tez mam brak, ale na słupku od strony kierowcy powinna byc plakietka.
    W moim fordziku tam własnie jest, a na wlewie jest tylko "Tankuj najlepiej na
    BP" ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 3. Data: 2010-03-23 10:08:16
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > ciśnienie w oponkach w focusie 1.8 tdci (sedan) ?

    > Pytałem w różnych miejscach i dostaje sprzeczne dane, naklejki na wlewie

    Ściągnij sobie instrukcję obsługi ze strony Forda.

    Piotr

  • 4. Data: 2010-03-23 19:23:08
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Krzysztof Magosa wrote:
    > Witam.
    >
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się jakie powinno być
    > ciśnienie w oponkach w focusie 1.8 tdci (sedan) ?

    Gógle mowią, że to zależy od wielu rzeczy.

    <http://www.thetyrepressuremonitor.com/tyrepressures
    _ford.html>

    --
    Bydlę