  • 1. Data: 2010-03-23 07:12:29
    Temat: Przyciemnianie szyb - 2 pytania
    Od: solar <s...@o...pl>

    Mam zamiar przyciemnić szyby. Znalazłem punkt blisko roboty wygodny ze
    względów logistycznych. Okleja foliami Sun-Grand.
    - Mogą być?
    - Mam do wyboru zwykłą oraz podwójnie laminowaną z właściwościami
    atermicznymi, droższą o ok. 30%. Warto? Z tyłu często jeździ pies i
    jeśli faktycznie dzięki foliom samochód będzie się mniej nagrzewał,
    byłoby dobrze.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
    dr House

  • 2. Data: 2010-03-23 07:26:16
    Temat: Re: Przyciemnianie szyb - 2 pytania
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik solar napisał:
> [...]
    > atermicznymi, droższą o ok. 30%. Warto? Z tyłu często jeździ pies i
    > jeśli faktycznie dzięki foliom samochód będzie się mniej nagrzewał,
    http://przyciemnianie-jaworzno.info/galeria19.html (swoja droga moge z
    czystym sumieniem polecic ta firme) - patrz na granatowe Clio Grandtour
    (moje auto) ma przyciemnione szyby folia Sun-Gard LX 05 o ile sie nie
    myle. W aucie jest zdecydowanie chlodniej, mniej sie nagrzewa a dziecku
    slonko po oczach nie swieci.
    Tu masz tabele z opisem folii:
    http://tiny.pl/hgdfr
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-03-23 20:38:51
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ho9mrv$gjp$1@news.onet.pl...
> [...]
    > (moje auto) ma przyciemnione szyby folia Sun-Gard LX 05 o ile sie nie
    > myle. W aucie jest zdecydowanie chlodniej, mniej sie nagrzewa a dziecku

    Ile takie cudeńka kosztują z montażem? Pochwalcie się, może też założę... :)

  • 4. Data: 2010-03-23 21:04:13
    Od: "JBART" <jjjbart@n o sp a m.gazeta.pl>

    > Ile takie cudeńka kosztują z montażem? Pochwalcie się, może też założę...
    > :)

    Moze usiadz w takim samochodzie z tylu. Ja ostatnio przejechalem sie
    taksowka e-klasa z tak przyciemnionymi szybami i czulem sie jak w norze.
    Jakos minela mi chec na przyciemnianie...

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2010-03-24 06:32:05
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Ile takie cudeńka kosztują z montażem? Pochwalcie się, może też
    > założę... :)

    Niecale 2 lata temu rowne 300 pln. To sa najciemniejsze jakie da sie
    zrobic z tejgo rodzaju foli. W srodku jest bardzo przyjemnie(tak jakbys
    jechal w dobrych okularach przeciwslonecznych), mlodemu po oczach nie
    swieci slonko, auto sie nie nagrzewa a co dziwne w zimnie mniej szyby
    zamarzaja lub wcale a dodatkowo masz gdzies wszystkie auta ze swiatlami
    ustawionymi Panu Bogu w okno i jezdzace na pseudo xenonach made in china :-)
    p.s. przyciemnione szyby mam juz w trzecim lub czwartym aucie.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-03-24 06:36:22
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik JBART napisał:

    > Moze usiadz w takim samochodzie z tylu. Ja ostatnio przejechalem sie
    > taksowka e-klasa z tak przyciemnionymi szybami i czulem sie jak w norze.
    Wiesz, o odczuciach sie nie dyskutuje ale komfort jazdy jest duzo
    wiekszy, nie mowiac juz o innych aspektach (parz post wyzej) W aucie
    wcale nie jest tak ciemno, efekt jakbys jechal w dobrych okularach
    przeciwslonecznych, chyba ze masz zalozona folie z targu za 100 pln to
    wtedy masz w aucie jak w grobowcu, bo to nie sa foli do autek tylko
    zwykle poligraficzne :-)
    > Jakos minela mi chec na przyciemnianie...
    Nikt Cie nie zmusza do przyciemniania szyb, ja sobie nie wyobrazam juz
    auta bez ciemnych szyb (komfort, bezpieczenstwo, estetyka).
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-03-24 08:14:47
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JBART" <jjjbart@n o sp a m.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Moze usiadz w takim samochodzie z tylu. Ja ostatnio przejechalem sie
    > taksowka e-klasa z tak przyciemnionymi szybami i czulem sie jak w norze.
    > Jakos minela mi chec na przyciemnianie...

    Jak patrzę na taki samochód -to kojarzy mi się z karawanem.
    Zda sie, w środku musi być trumna;/

  • 8. Data: 2010-03-24 08:46:09
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Artur(m) napisał:
    > Użytkownik "JBART" <jjjbart@n o sp a m.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak patrzę na taki samochód -to kojarzy mi się z karawanem.
    > Zda sie, w środku musi być trumna;/
    A auto bez ciemnych szyb wyglada jak akwarium na kolach :-)
    Zreszta wiele firm sprzedajacych nowe auta oferuje seryjnie
    przyciemniane szyby o ile sabie tego zyzcy klient.

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-03-24 09:23:18
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Gabriel'Varius' pisze:

> [...]
    > zamarzaja lub wcale a dodatkowo masz gdzies wszystkie auta ze swiatlami
    > ustawionymi Panu Bogu w okno i jezdzace na pseudo xenonach made in china

    masz przyciemnioną przednią ?
    M.

  • 10. Data: 2010-03-24 10:03:02
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MichałG napisał:

    > masz przyciemnioną przednią ?
    Nie, nie mam przyciemnionej przedniej szyby. Nastepny czepliwy sie
    znalazl :-)
    Jadace auto z przeciwka oslepia chwile i zawsze mozna je poedukowac
    swoimi dlugimi lub nawet przeciwmgielnymi :-)
    Natomiast jazda przed oslepiajacym autem przez klikadziesiat km w nocy
    jest bardzo meczaca.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde