  • 1. Data: 2010-03-22 21:24:08
    Temat: nie piles, napij sie
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    Ponieważ grupa ta prezentuje (uśredniony) pogląd, że prawo jest za mało
    restrykcyjne dla pijanych, a takich kierowców (>0,2 promila?) nalezaloby
    prewencyjnie rozstrzelać bez sądu, odebrawszy uprzednio samochód, mam dla
    kazdego z Was małą zabawę.

    Szczególnie zachęcam do wypowiedzi tych, którzy uważają, że dla "normalnych
    ludzi" przepisy dotyczące alkoholu nie stanowią problemu i że "można jechac po
    jednym piwie".

    Trzy historyjki:

    1. Piję tequilla sunrise, dość mocne. Wypijam dwa drinki w dużych szklankach,
    wchodzi konkretnie w głowę. Ostatni drink kończę o 1 w nocy. O 7:30 rano mam
    wyjechać samochodem.

    2. Windsurfing. Ostry, zimny wiatr i chłodna woda. Na rozgrzewkę wypijam
    szklankę (200ml)grzanego wina o 11:30. Spędzam 2 godziny na desce, zjadam o 14
    obiad i o 16 chcę jechać samochodem.

    3. O godzinie 15 zjadam w barze naleśniki z adwokatem. O 17.30 kończę pracę i
    mam jechać samochodem do domu.

    Według Ciebie, w którym z przypadków mogę jechać samochodem?

    pozdr, rdx
    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 2. Data: 2010-03-22 21:31:55
    Temat: Re: nie piles, napij sie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    radxcell w <news:4ba7d1eb$1@news.home.net.pl>:

> [...]

    > wchodzi konkretnie w głowę. Ostatni drink kończę o 1 w nocy. O 7:30 rano mam

    Jakieś takie miętkie podejście -- "duża szklanka"

    > 2. Windsurfing. Ostry, zimny wiatr i chłodna woda. Na rozgrzewkę wypijam
    > szklankę (200ml)grzanego wina o 11:30. Spędzam 2 godziny na desce, zjadam o 14
    > obiad i o 16 chcę jechać samochodem.

    Tu podajesz konkretne ilości, ale bez procentów

    > 3. O godzinie 15 zjadam w barze naleśniki z adwokatem. O 17.30 kończę pracę i
    > mam jechać samochodem do domu.

    Możesz zapytać adwokata, z którym naleśniki jadłeś.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-03-22 21:33:39
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *'Tom N'* wrote in <news:100322.213155.pms.1899@int.dyndns.org.invalid>
    :
    > Możesz zapytać adwokata, z którym naleśniki jadłeś.

    No dobra, nie wiesz i kombinujesz :)
    Ktos odwazniejszy?

    P<R

  • 4. Data: 2010-03-22 21:35:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    radxcell pisze:
    > *'Tom N'* wrote in <news:100322.213155.pms.1899@int.dyndns.org.invalid>
    :
    > [...]
    >
    > No dobra, nie wiesz i kombinujesz :)
    > Ktos odwazniejszy?

    Odp.3. Co wygrałem? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-03-22 21:37:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    radxcell wrote:

    > 3. O godzinie 15 zjadam w barze naleśniki z adwokatem. O 17.30 kończę
    > pracę i mam jechać samochodem do domu.

    Po naleśnikach z mięsem można od razu.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-03-22 21:42:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Mar 2010 21:24:08 +0100, radxcell napisał(a):

    > Według Ciebie, w którym z przypadków mogę jechać samochodem?

    pij.. według danych policji są mniejsze szanse że spowodujesz wypadek po
    pijaku niż na trzeźwo, a jak już spowodujesz, to będzie mniej tragiczny

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-03-22 21:43:17
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Marcin "Kenickie" Mydlak* wrote in <news:ho8ka4$fu0$1@news.dialog.net.pl>:
    > Odp.3. Co wygrałem? :>

    wyrok w zawieszeniu, jesli to Twoj pierwszy :)

    ...ale grupa by Cie rozstrzelała

    pozdr, R

  • 8. Data: 2010-03-22 21:45:27
    Od: "pebro" <pebro@usun_to.wp.pl>

    [...]
    > Według Ciebie, w którym z przypadków mogę jechać samochodem?

    Jechać możesz w każdym.
    Co do zgodności z przepisami .... to już drugie pytanie.

    Paweł /pebro/

  • 9. Data: 2010-03-22 21:51:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    'Tom N' pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Jakieś takie miętkie podejście -- "duża szklanka"

    Sorry, że pod Twój post się podpinam, ale nie mam oryginału.

    Ja bym zaczął od weryfikacji podkreślonego twierdzenia - później dopiero
    bym ewentualnie rozpatrywał trollowe nęcenie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 10. Data: 2010-03-22 21:53:01
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Artur Maśląg* wrote in <news:ho8l84$184$1@inews.gazeta.pl>:
    > Ja bym zaczął od weryfikacji podkreślonego twierdzenia - później dopiero
    > bym ewentualnie rozpatrywał trollowe nęcenie.

    Weryfikuj :)
    Trochę tych wątków poczytałem. Mam uśrednioną opinię ;)

    Dawaj odpowiedzi. Ciekawy jestem Twojej opinii.

    P<R