  • 1. Data: 2022-12-06 09:13:19
    Temat: Co byscie zrobili?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    BARDZO się boję podobnych sytuacji, na które nie mam żadnego lub mam bardzo niewielki
    wpływ:
    https://wydarzenia.interia.pl/slaskie/news-tragiczny
    -wypadek-pod-lublincem-nie-zyja-trzy-osoby,nId,64558
    29

  • 2. Data: 2022-12-06 15:36:40
    Temat: Re: Co byscie zrobili?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    [posted and mailed]

    in <news:638ef99f$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > BARDZO się boję podobnych sytuacji

    Podszywasz się. Prawdziwy ąćęłńóśźż niczego sie nie boi.

    > na które nie mam żadnego lub mam bardzo niewielki wpływ:

    los tak chcial.

    > https://wydarzenia.interia.pl/slaskie/news-tragiczny
    -wypadek-pod-lu
    > blincem-nie-zyja-trzy-osoby,nId,6455829

    Uszkodzeniu ulegl zaczep samochodu ciezarowego. Przez to przyczepa, na
    której przewozono 17 ton mialu weglowego, samoistnie zjechala na
    przeciwny pas ruchu przed nadjezdzajacy samochód - powiedzial strazak.
    Przyczepa zepchnela samochód do rowu i przygniotla go.

    Boje sie latac a latam.

    Johner : Hey, Ripley. I heard you, like, ran into these things before?
    Ripley : That's right.
    Johner : Wow, man. So, like, what did you do?
    Ripley : I died.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2022-12-06 16:41:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-06 o 15:36, PiteR pisze:

> [...]
    > przeciwny pas ruchu przed nadjezdzajacy samochód - powiedzial strazak.
    > Przyczepa zepchnela samochód do rowu i przygniotla go.

    Ale o co chodzi? Wypadek jak wiele innych.
    Czy chodzi o to, że węgiel, który zabija na różne sposoby?

  • 4. Data: 2022-12-06 20:21:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-06-grudnia-2022 o 16:41, cef pisze:
    > Ale o co chodzi? Wypadek jak wiele innych.
    > Czy chodzi o to, że węgiel, który zabija na różne sposoby?

    Nic się nie stało. Ne zginał żaden LPGTq+ Można iść spać -)

  • 5. Data: 2022-12-07 11:32:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-12-06 o 09:13, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > bardzo niewielki wpływ:
    > https://wydarzenia.interia.pl/slaskie/news-tragiczny
    -wypadek-pod-lublincem-nie-zyja-trzy-osoby,nId,64558

    przekichanego pecha trzeba mieć...
    ale zastanawia mnie jedno... taka przyczepa musi mieć pneumatyczne
    hamulce - samozaciskające się przy braku powietrza...
    choć z drugiej strony może przydzwonili zaraz po odpięciu się od
    niej(ale wtedy w jaki sposób by przygniodła ich w rowie?)

    tyle pytań...
    szkoda ludzi

  • 6. Data: 2022-12-07 19:10:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 6.12.2022 o 09:13, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > bardzo niewielki wpływ:
    > https://wydarzenia.interia.pl/slaskie/news-tragiczny
    -wypadek-pod-lublincem-nie-zyja-trzy-osoby,nId,64558
    nic byśmy nie zrobili. miałem mnóstwo wypadków. jak wiesz czego sie
    spodziewać, reagujesz w 0,2 sekundy. jak nie wiesz, patrzysz
    sparaliżowany jak na film i zastanawiasz się jak do tego doszło. Fajnie
    nam się ocenia flegmatycznych kierowców, gdy któryś tam raz oglądamy
    nagranie z ich kamerek. NA ich miejscu w 95% zareagowalibyśmy tak samo.
    pozostałe 5% to ludzie wybitnie sprawni, ze scenariuszami działań
    przemyślanymi, przećwiczonymi wcześniej.

    ToMasz