  • 1. Data: 2022-12-05 10:22:32
    Temat: MrHamburger
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Znacie taka marke?
    Podobno gdzies na Sląsku.

    Wlasnie upada, z kilku przyczyn

    https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-polski-mcd
    onalds-upada-po-30-latach-powodem-podwyzki-cen-ene,n
    Id,6448318

    Jednak trzeba miec lepszą marke, lepsze lokalizacje, czy i McDonald
    nie da rady?

    A pisze w kontekscie ladowania elektrykow ... hot dog na Orlenie,
    kanapki i termos z domu, czy po prostu usiąsc spokojnie, wiadomosci
    poczytac, muzyki posluchac ...

    J.

  • 2. Data: 2022-12-05 10:45:32
    Temat: Re: MrHamburger
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-12-2022 o 10:22, J.F pisze:

    > Znacie taka marke?

    NTG
    > A pisze w kontekscie ladowania elektrykow ...

    jasne....
    A zupełnie nie po to żeby spamowac grupę durnym linkami o d.. maryni.

  • 3. Data: 2022-12-05 14:25:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Dec 2022 10:45:32 +0100, Cavallino wrote:
    > NTG
    >
    > jasne....
    > A zupełnie nie po to żeby spamowac grupę durnym linkami o d.. maryni.

    No wiesz, a jak padnie siec na litere M, K itp ?

    J.

  • 4. Data: 2022-12-05 16:00:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 05.12.2022 o 10:22, J.F pisze:

    > Znacie taka marke?

    nie, nawet gdybym gdzieś widział to i tak nie wiedziałbym że to sieć

  • 5. Data: 2022-12-05 17:44:20
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.12.2022 o 10:22, J.F pisze:

    > Znacie taka marke?
    > Podobno gdzies na Sląsku.

    Czytałem o tym. Wiesz jak mi żal, że nigdy tam nie zjadłem hamburgera? W
    życiu nie pomyślałem, że to polska firma. I nigdy nie zwróciłem uwagi,
    że jest tylko na Śląsku.

> [...]
    Id,6448318

    > Jednak trzeba miec lepszą marke, lepsze lokalizacje, czy i McDonald

    Wydaje się, że ... wiele budek z hamburgerami jakoś sobie daje radę nie
    mając renomy. Niektóre to nawet nie są małymi budkami. Więc ... nie
    umieli zarządzać.

    > A pisze w kontekscie ladowania elektrykow ... hot dog na Orlenie,
    > kanapki i termos z domu, czy po prostu usiąsc spokojnie, wiadomosci
    > poczytac, muzyki posluchac ...

    Byłem kiedyś na tej ruchomej wydmie co to ją wszyscy w Polsce znają.
    Żeby się tam dostać trzeba trochę iść a resztę z 5km iść lub jechać
    meleksami. I tak idziemy se tam, gdzie tylko pieszo można i pan mówi do
    pani "to może być sobie pobiegła te 5km a my pojedziemy". A dzieci
    słuchają. No i ja słucham i się śmieję. Bo akurat mi się chciało biegać
    i trochę o tym myślałem, że dystans akurat :-)

  • 6. Data: 2022-12-05 17:44:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.12.2022 o 14:25, J.F pisze:

    > No wiesz, a jak padnie siec na litere M, K itp ?

    kanapki z małej :-)

  • 7. Data: 2022-12-05 18:14:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Dec 2022 17:44:20 +0100, ii wrote:

> [...]
    >
    > Wydaje się, że ... wiele budek z hamburgerami jakoś sobie daje radę nie
    > mając renomy. Niektóre to nawet nie są małymi budkami. Więc ... nie

    Mozliwe, albo weszli na gielde, zarobili, a po nas chocby potop.

    Ale - budka z hamburgerami Covid mogla przejsc w miare dobrze...

    Moze pani codziennie biega 5 km ...

    J.

  • 8. Data: 2022-12-05 18:37:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.12.2022 o 10:22, J.F pisze:

    > Znacie taka marke?

    Znam. Ja tam smakoszem nie jestem, ale ci co tam często jadali,
    twierdzą, że hamburgery lepsze jak w McD, no ale jednak droższe.

    > Podobno gdzies na Sląsku.

    No nie tylko, tuż "obok" mnie też mają swój lokal.

    > Jednak trzeba miec lepszą marke, lepsze lokalizacje, czy i McDonald
    > nie da rady?

    W/g mnie przestrzelili, jeszcze nie mieli jako tako zbudowanej marki,
    znani w zasadzie tylko lokalnie, ale na giełdzie już są/byli. Tyle
    tylko, że nie dysponują taką kasą jak McD czy KFC żeby właśnie powalczyć
    o lepsze lokalizacje.

  • 9. Data: 2022-12-05 18:58:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Dec 2022 18:37:22 +0100, nadir wrote:
> [...]
    > W/g mnie przestrzelili, jeszcze nie mieli jako tako zbudowanej marki,
    > znani w zasadzie tylko lokalnie, ale na giełdzie już są/byli.

    To w zasadzie nie przeszkadza.
    Tylko kwestia proporcji dochodow do kosztow wejscia na gielde.

    No i wejdziesz, to sie reklama sama robi :-)

    > Tyle
    > tylko, że nie dysponują taką kasą jak McD czy KFC żeby właśnie powalczyć
    > o lepsze lokalizacje.

    Rzekomo na swiecie, czy tez moze - w USA, McD nie jest firmą od
    zywnosci, ale od nieruchomosci.
    Maja lokale w dobrych miejscach, dzierzawią je ajentom.
    No, zarcie tez dostarczają.

    Nie wiem jak w Polsce - czesc w galeriach handlowych, to chyba sami
    wynajmują, czy tez franczyzobiorca wynajmuje, czesc moze byc wlasna,
    MOPy to osobna sprawa ... czesc ... budynek jakby osobny,
    ale teren niekoniecznie ...

    J.

  • 10. Data: 2022-12-07 19:02:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 5.12.2022 o 10:45, Cavallino pisze:

    > NTG
    >
    > jasne....
    > A zupełnie nie po to żeby spamowac grupę durnym linkami o d.. maryni.

    jadłem ich hamburgery w Chorzowie 1990roku. i jeździłem tam 17 letnim
    fiatem 126p. tak że jak najbardziej ta grupa. ale ostatniego hamburgera
    tam zjadłem dalej niż 15 lat temu

    ToMasz