  • 1. Data: 2022-12-03 22:24:39
    Temat: [media] Nie o taki carsharing walczyliśmy
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Największa firma zajmująca wynajmem aut na minuty, znika z połowy miast"

    "W komunikacie prasowym można przeczytać, że firma zdecydowała się
    skoncentrować na dużych aglomeracjach, by zapewnić wysoką dostępność
    samochodów tam, gdzie cieszą się one największą popularnością."

    No i właśnie, jaki jest sens carsharingu jak nie można go wykorzystać do
    przemieszczania się w dowolne miejsce?

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/am9

    Jak ostatnio w dużej aglomeracji obejmującej kilka miast chciałem go
    użyć do przemieszczenia się do sąsiedniego miasta to okazało się, że tam
    już nie działa. A tu jest o kolejnej wypożyczalni, która tak robi. A
    gdzie obszary przedmiejskie?!

  • 2. Data: 2022-12-05 01:07:11
    Temat: Re: [media] Nie o taki carsharing walczyliśmy
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 03.12.2022 o 22:24, ii pisze:

> [...]
    > samochodów tam, gdzie cieszą się one największą popularnością."
    >
    > No i właśnie, jaki jest sens carsharingu jak nie można go wykorzystać do

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-12-15 08:27:58
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    >
    > Jak ostatnio w dużej aglomeracji obejmującej kilka miast chciałem go
    > użyć do przemieszczenia się do sąsiedniego miasta to okazało się, że tam

    Pojechać możesz, tylko musisz wrócić :P

    > A tu jest o kolejnej wypożyczalni, która tak robi. A
    > gdzie obszary przedmiejskie?!

    BlaBla :P

    --
    Pete

  • 4. Data: 2022-12-15 13:51:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.12.2022 o 08:27, Pete pisze:

    > Pojechać możesz, tylko musisz wrócić :P

    No ale carsharing na tym zasadniczo polega by jechać dokądś a z powrotem
    ewentualnie pojedzie ktoś zupełnie inny. Poza tym u tego dostawcy
    elektryków nie można zostawić nawet w strefie sąsiedniego miasta. To po
    co mi taka usługa. Musiałbym turystycznie przyjechać bym nie miał
    swojego samochodu i miał powód by korzystać z cudzego. A gdzie tu
    rezygnacja z prywatnych samochodów przez całe społeczeństwo i wskazywana
    "samoszczęśliwość".

    > BlaBla :P

    Wystawić przejazd Twizy? :-)

  • 5. Data: 2022-12-25 14:37:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 15.12.2022 o 13:51, ii pisze:

> [...]
    > swojego samochodu i miał powód by korzystać z cudzego. A gdzie tu
    > rezygnacja z prywatnych samochodów przez całe społeczeństwo i wskazywana

    OIDP to możesz zostawić auto gdzie chcesz, tylko zapłacisz za transport
    do strefy.
    Więc działa, ale za wygodę trzeba zapłacić.

    Widać Pankowi się nie opłacało utrzymywać stref w pipidówkach, gdzie
    zainteresowanie tego rodzaju usługami było znikome.

    > Wystawić przejazd Twizy? :-)

    Szczecin-Przemyśl. Futro gratis?
    :P

    --
    Pete

  • 6. Data: 2022-12-26 17:45:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.12.2022 o 14:37, Pete pisze:

    > OIDP to możesz zostawić auto gdzie chcesz, tylko zapłacisz za transport
    > do strefy.
    > Więc działa, ale za wygodę trzeba zapłacić.

    To przecież pokazałem, że nie działa. Jak mam płacić za wygodę to nie
    wybieram carsharingu tylko taksówkę.

    > Widać Pankowi się nie opłacało utrzymywać stref w pipidówkach, gdzie
    > zainteresowanie tego rodzaju usługami było znikome.

    No i właśnie dlatego piszę, że daleko do wyeliminowania samochodów
    prywatnych.

    > Szczecin-Przemyśl. Futro gratis?
    > :P

    Carsharing miejski.

  • 7. Data: 2022-12-26 17:49:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 17:45, ii pisze:

    > No i właśnie dlatego piszę, że daleko do wyeliminowania samochodów
    > prywatnych.

    E tam - wystarczy zakazać spalinek przy barku infry do elektryków i już
    po prywatnej motoryzacji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-12-26 18:19:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Dec 2022 17:49:19 +0100, Shrek wrote:

    > E tam - wystarczy zakazać spalinek przy barku infry do elektryków i już
    > po prywatnej motoryzacji.

    a) demokracje mamy - jestes pewien, ze na dlugo da sie zakazac?
    b) to sie zacznie infra rozbudowywac,
    c) a obywatele kupia przyczepki z agregatami :-)

    J.

  • 9. Data: 2022-12-26 18:57:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 18:19, J.F pisze:

    > a) demokracje mamy - jestes pewien, ze na dlugo da sie zakazac?

    Niby tak. Po tym jak zamknięto lasy i część idiotów temu przyklaskiwała
    i chciała więcej nie jestem już taki pewny.

    Zresztą widzę tu pole dla "kaczystów". Najpierw zakażemy spalinek mówiąc
    że masz sobie ładować z solarów a blokersy to plebs i niech spierdalają
    - nie każdy musi mieć samochód więcej starczy dla "elity". Wieśmaki
    przyklasną (to się właśnie odbywa na grupie). Potem blokersy (i
    słusznie) odpiowiedzą że kopcą to wieśmaki z kominów - zdelegalizuje się
    ogrzewanie opałem - blokersi przyklasną. "Nie musisz z nimi walczyć -
    wystarczy że przekonasz tych z widałmi, że ci z pochodniami chcą im je
    zabrać".

    > b) to sie zacznie infra rozbudowywac,

    W tej technologii jest to po prostu nie realne dla tej liczby
    samochodów. Nie będzie ładowarki na każde miejsce parkingowe. Po prostu
    nie będzie.

    > c) a obywatele kupia przyczepki z agregatami :-)

    O ile obywatele będą mieli jakąś moc sprawczą to mimo wszystko obstawiam
    punkt a).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2022-12-26 19:30:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Dec 2022 18:57:07 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > ogrzewanie opałem - blokersi przyklasną. "Nie musisz z nimi walczyć -
    > wystarczy że przekonasz tych z widałmi, że ci z pochodniami chcą im je

    Ja sie tam bardziej boję, jak czytam, ze Amsterdam likwiduje 10 tys
    miejsc parkingowych.
    No coz - rower nie jest taki zly. I moze byc elektryczny :-)

    > W tej technologii jest to po prostu nie realne dla tej liczby
    > samochodów. Nie będzie ładowarki na każde miejsce parkingowe. Po prostu
    > nie będzie.

    Bedzie zapotrzebowanie, to bedzie.
    Powiedzialbys 30 lat temu, ze kazdy bedzie mial radiotelefon
    przy sobie i swiatlowod w domu?

    > O ile obywatele będą mieli jakąś moc sprawczą to mimo wszystko obstawiam
    > punkt a).

    z a) roznie moze byc, a agregat na razie kazdy moze kupic :-)

    J.