  • 61. Data: 2023-07-16 01:00:42
    Temat: Re: Co jest nie tak z tym układem (filtr, op-ampy)?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:

    > Nie, póki co nie mam za bardzo czasu. A i pomysłów co by tu ewentualnie
    > też. W zasadzie można powiedzieć że jak ktoś chce coś znaleźć to
    > znajdzie.

    Ja mam parę pomysłów, ale te ambitniejsze wymagają więcej pracy, a ta z
    kolei czasu. A z tym u mnie różnie. Kanał jest, ale ostatnio rzadko tam
    cokolwiek wrzucam.

    https://www.youtube.com/@CircuitChaos

    > Tak czysto teoretycznie to tak. Kwestia znalezienia odpowiedniej anteny,
    > toru antenowego, wzmacniacza itd.

    To aż tak słaba moc? W sumie jeśli dostarczona moc jest rozsiana po całym
    paśmie aż do THz (i to pewnie nierównomiernie)...

    > Widziałeś piorun? To ile musiałaby mieć drewniana izolacja żeby
    > wytrzymała takie napięcie?

    No właśnie... jak to przez 2-3 km tnie powietrze, to w zasadzie nie ma
    ratunku.

    > Tylko żeby zepsuć budynek to coś musi trafić dość blisko. Żeby zepsuć
    > elektronikę wystarczy dużo większa odległość.

    To też racja. A ostatnio doszły tam dwa kable ethernetowe na zewnątrz,
    które mogą w razie czego zrobić za antenę. No ale nic nie poradzę, muszą
    być.

    --
    Mrówek ucieka z lasu i nagle na swej drodze spotyka leśniczego :
    - Co się stało? - pyta leśniczy

  • 62. Data: 2023-07-17 11:47:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> napisał(a):
    > Ja mam parę pomysłów, ale te ambitniejsze wymagają więcej pracy, a ta z
    > kolei czasu. A z tym u mnie różnie. Kanał jest, ale ostatnio rzadko tam
    > cokolwiek wrzucam.
    > https://www.youtube.com/@CircuitChaos

    A ja się chyba od dwóch zastanawiałem kim jest Circuit Chaos. Zagadka
    rozwiązana :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 63. Data: 2023-07-17 15:08:34
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > A ja się chyba od dwóch zastanawiałem kim jest Circuit Chaos. Zagadka
    > rozwiązana :)

    :D Głosu nie poznałeś? :)

    --
    Myśliwy poszedł na polowanie i zobaczył zająca. Podszedł na 50 metrów,
    przymierzył, strzelił. Dym się rozwiał, zając dalej siedzi. Podszedł na

  • 64. Data: 2023-07-17 15:15:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    > :D Głosu nie poznałeś? :)

    Sęk w tym, że kanał zobaczyłem dopiero teraz. Głos poznałem :) A wcześniej
    widziałem Cię w EdW i forum Elportalu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 65. Data: 2023-07-17 15:17:26
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Sęk w tym, że kanał zobaczyłem dopiero teraz. Głos poznałem :) A
    > wcześniej widziałem Cię w EdW i forum Elportalu.

    No tak, trochę pisałem, jak jeszcze stare EdW istniało :)

    --
    Leci sobie nietoperz, leci, leci, leci i nagle sruuu... przypierdzielił
    w drzewo. Osunął się na dół po konarach, otrzepał swoje skrzydełka i

  • 66. Data: 2023-08-06 23:13:16
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Nie, póki co nie mam za bardzo czasu. A i pomysłów co by tu ewentualnie
    > też. W zasadzie można powiedzieć że jak ktoś chce coś znaleźć to znajdzie.

    Update. Powstał filmik z tego, o czym rozmawialiśmy w tym wątku. Właśnie
    wrzuciłem.

    https://www.youtube.com/watch?v=qfQfvgPZYzw

    --
    Laska do gościa w klubie:
    - Cześć, czym przyjechałeś?

  • 67. Data: 2023-08-08 16:54:51
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2023-08-06 o 23:13, Arnold Ziffel pisze:

    > Update. Powstał filmik z tego, o czym rozmawialiśmy w tym wątku. Właśnie
    > wrzuciłem.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=qfQfvgPZYzw

    Fajne. Aczkolwiek wrodzone lenistwo (motor postępu jednak) nie
    pozwoliłoby mi bawić się w aż tak nieprzydatne do niczego zabawy :)

    Z innej - historia techniki pokazuje że właśnie tego rodzaju zabawy mogą
    prowadzić do całkiem fajnych użytecznych rozwiązań.

    Przyszło mi też do głowy że przy dostatecznie długich sygnałach może
    warto uciec się do korelatora, ale to już taka jazda... Z innej strony
    może to być interesujące. Zależy czym chcesz się bawić. Nie wiem czy
    jest jakiś w miarę gotowy soft do tego, czy trzeba rzeźbić od początku.
    Niezależnie od wszystkiego wydaje się że wstępne analogowe odfiltrowanie
    wszystkiego co się da warte jest włożonego wysiłku.

    Pozdrawiam

    DD

  • 68. Data: 2023-08-08 19:41:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Aug 2023 16:54:51 +0200, Dariusz Dorochowicz wrote:

> [...]
    >
    > Z innej - historia techniki pokazuje że właśnie tego rodzaju zabawy mogą
    > prowadzić do całkiem fajnych użytecznych rozwiązań.

    No wlasnie - to mial byc test, demonstrator technologii, czy odbior
    SAQ?

    Bo do odbioru to bym sie zastanowil nad anteną petlową, z
    kondensatorem do rezonansu ...

    J.