    From: "Majdan" <m...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Co jest walniete
    Date: Thu, 25 Jun 2009 16:12:26 +0200

    Po wlaczeniu komputera, dyski pracuja, wiatrak kreci ale monitor nic nie
    pokazuje tylko zostaje tak jkaby w pozycji czuwania - miga dioda
    Zostalo sprawdzone
    - karta graficzna na innym kompie - jest OK
    - inna karta graficzna na moim - dalej nie dziala
    - ramy - sa OK, 2x512 i 1x1GB kingston
    - BIOS - ?, gdy wyciagne k.graficzna lub ram powinien odzywac sie pios
    {piski biosu}
    Ten bios cos mi nie pasuje, chcialem zrobic reinstalke bios ale nawet
    nei czyta z dyskietyki
    Do sprawdzenia
    - plyta i procesor - to jest athlon 1.7 na socket A, nie ma tego gdzie
    sprawdzic za bardzo
    Plyte glowna obejrzalem ale nie widze wybulwionych kondensatorow wiec
    wydaje mi sie ze ok ale drugiej strony czemu bios nie reaguje na brak
    komponentow ?
    Moze procesor zjarany ?
    Resetowalem bios - wyciagalem baterie oraz zworkami na plycie - nic nie dalo

    Prosze o jakos pomoc, dzieki