  • 1. Data: 2009-06-25 14:12:26
    Temat: Co jest walniete
    Od: "Majdan" <m...@f...pl>

    Po wlaczeniu komputera, dyski pracuja, wiatrak kreci ale monitor nic nie
    pokazuje tylko zostaje tak jkaby w pozycji czuwania - miga dioda
    Zostalo sprawdzone
    - karta graficzna na innym kompie - jest OK
    - inna karta graficzna na moim - dalej nie dziala
    - ramy - sa OK, 2x512 i 1x1GB kingston
    - BIOS - ?, gdy wyciagne k.graficzna lub ram powinien odzywac sie pios
    {piski biosu}
    Ten bios cos mi nie pasuje, chcialem zrobic reinstalke bios ale nawet
    nei czyta z dyskietyki
    Do sprawdzenia
    - plyta i procesor - to jest athlon 1.7 na socket A, nie ma tego gdzie
    sprawdzic za bardzo
    Plyte glowna obejrzalem ale nie widze wybulwionych kondensatorow wiec
    wydaje mi sie ze ok ale drugiej strony czemu bios nie reaguje na brak
    komponentow ?
    Moze procesor zjarany ?
    Resetowalem bios - wyciagalem baterie oraz zworkami na plycie - nic nie dalo

    Prosze o jakos pomoc, dzieki

  • 2. Data: 2009-06-25 14:35:04
    Temat: Re: Co jest walniete
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Wyglada na plyte.

  • 3. Data: 2009-06-25 15:12:16
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 16:12:26 +0200, Majdan napisał(a):

> [...]
    > Zostalo sprawdzone
    > - karta graficzna na innym kompie - jest OK
    > - inna karta graficzna na moim - dalej nie dziala

    A monitor? :-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2009-06-25 15:13:18
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Majdan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zostalo sprawdzone
    > - karta graficzna na innym kompie - jest OK
    > - inna karta graficzna na moim - dalej nie dziala

    a monitor ?

  • 5. Data: 2009-06-25 16:26:52
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Majdan pisze:

    masz jakąś płytę,żeby podmienić?
    wygląda na płytę..

    > Moze procesor zjarany ?

    ludziom się zdarza, mi na wiele wiele komputerów nigdy się procesor nie
    zjarał...

  • 6. Data: 2009-06-25 17:01:12
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Majdan pisze:
> [...]
    > Zostalo sprawdzone
    > - karta graficzna na innym kompie - jest OK
    > - inna karta graficzna na moim - dalej nie dziala

    A te karty graficzne prawidłowo podpinasz do dodatkowego zasilania?

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 7. Data: 2009-06-25 18:34:52
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Ale to na Sock A byly pechowe, potrafily sie wygrzac i wykruszyc przy
    ruszaniu radiatorem ;)

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2009-06-25 20:00:44
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Norbert" napisał:
> [...]

    jesli płyta dycha (załacza się, wyłącza, diody się świecą, wiatraki kręcą,
    ale nie daje żadnych dzwięków to na 100% wina płyty (jeśli zasilacz, ram,
    grafika i procek są sprawne)

    w płytach często padają biosy (kasują się), wiec pierwsze co polecam to
    wgranie nowego biosa i w wiekszosci przypadków płyta ożywa, jeśli to nic nie
    da to płyta na ś,ietnik:O(

  • 9. Data: 2009-06-25 20:19:32
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    Majdan pisze:
    > Po wlaczeniu komputera, dyski pracuja, wiatrak kreci ale monitor nic nie
    > pokazuje tylko zostaje tak jkaby w pozycji czuwania - miga dioda

    Zasilacz sprawdź/pożycz jakiś
    ;)
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 10. Data: 2009-06-26 00:23:39
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    G Nowak pisze:

    > Ale to na Sock A byly pechowe, potrafily sie wygrzac i wykruszyc przy
    > ruszaniu radiatorem ;)

    fakt, jak cokolwiek się uszkodziło to właśnie na Socket A..