  • 1. Data: 2012-08-13 15:47:16
    Temat: Co myślicie o tych kaskach ?
    Od: KTMrider2012 <th3cnq@_NOSPAM_gmail.com>

    Cześć znalazłem w sieci stronkę www.allemotor.pl dzwoniłem towar na
    miejscu wysyłka od ręki powiedzcie mi czy może być gdzieś haczyk ? za
    tanie te kaski chyba co ? dla porównania caberg riviera czyli taki który
    mnie interesuje najtaniej za 400zł u nich 350 ixs hx 138 400 u nich 250
    ?ktoś mi wytłumaczy na czym to polega?

  • 2. Data: 2012-08-13 16:11:33
    Temat: Re: Co myślicie o tych kaskach ?
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    KTMrider2012 pisze:
> [...]
    > tanie te kaski chyba co ? dla porównania caberg riviera czyli taki który
    > mnie interesuje najtaniej za 400zł u nich 350 ixs hx 138 400 u nich 250

    Na razie strona w powijakach. Nie ma regulaminu sklepu,informacje o
    dostawie też wyglądają jak z ogłoszeń o sprzedaży nowego motocykla za
    1000 GBP.
    Gdybym był właścicielem sklepu, nie udostępniałbym witryny w takim
    stanie, bo niepotrzebnie zraża się potencjalnych klientów.
    Gdybym miał coś u nich kupić to raczej tylko z odbiorem osobistym.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2012-08-13 17:31:26
    Od: KTMrider2012 <th3cnq@_NOSPAM_gmail.com>

    Piotr Rezmer napisal

> [...]
    > stanie, bo niepotrzebnie zraża się potencjalnych klientów.
    > Gdybym miał coś u nich kupić to raczej tylko z odbiorem osobistym.

    Dzwoniłem kolejny raz z zapytaniem co z opisem dostawy i regulaminem
    poinformowano mnie że strona jest nowa i nie dokończona ale towar jak
    najbardziej ok, mieli wcześniejszą stronę ale wyglądała archaicznie dla
    tego zmieniali i jeszcze nie uporali się z wszystkim - słowa obsługi
    telefonicznej co prawda, też kiedyś przenosiłem stronkę i wiem jaki to
    trud, ale chyba trzeba być wyrozumiałym i CZUJNYM :-)

  • 4. Data: 2012-08-13 17:35:25
    Temat: Co myślicie o tych kaskach www.allemotor.pl
    Od: KTMrider2012 <th3cnq@_NOSPAM_gmail.com>

    KTMrider2012 napisal

> [...]

    > telefonicznej co prawda, też kiedyś przenosiłem stronkę i wiem jaki to
    > trud, ale chyba trzeba być wyrozumiałym i CZUJNYM :-)

    PS

    Poczekam do piątku na jakieś inne komentarze i wtedy zamówię o ile nie
    będą zbyt negatywne ! :-)

  • 5. Data: 2012-08-13 19:25:26
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "KTMrider2012" <th3cnq@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Cześć znalazłem w sieci stronkę www.allemotor.pl dzwoniłem towar na

    wygląda na przekręt (brak danych rejestrowych podmiotu prowadzącego sklep +
    domena zarejestrowana na nikogo)

    polecałbym tylko miłośnikiem ambergold

  • 6. Data: 2012-08-15 15:47:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KTMrider2012" <th3cnq@_NOSPAM_gmail.com>

    > sklep + domena zarejestrowana na nikogo)
    > polecałbym tylko miłośnikiem ambergold

    Młody Tusek w takim kasku chodził do niedawna do roboty...

    --
    Grzybol