eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › wsk gaźnik problem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2012-08-14 00:19:01
    Temat: wsk gaźnik problem
    Od: edwx <edwin95@_NOSPAM_tlen.pl>

    witam, mam problem, mianowicie wsk aby chodziła na wolnych obrotach
    ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
    obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
    obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
    podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
    simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
    podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
    sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
    być ?

    p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
    gaźniku idzie w dół)

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 2. Data: 2012-08-20 23:32:27
    Temat: Re: wsk gaźnik problem
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "edwx" <edwin95@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > witam, mam problem, mianowicie wsk aby chodziła na wolnych obrotach
    > ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
    > obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
    > obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
    > podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
    > simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
    > podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
    > sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
    > być ?
    >
    > p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
    > gaźniku idzie w dół)
    >
    chyba w gaźniku typu pegaz jest odwrotnie:
    dźwigienka odciągnięta "otwarta"= przepustnica ssania w górę = ssanie
    wyłączone
    dźwigienka "zamknięta" = przepustnica ssania w dół = ssanie załączone

    Ogólnie masz coś podupczone z regulacją wolnych obrotów co oznacza, że albo
    elementy regulacyjne nie spełniają swej roli albo układ zasilania na wolnych
    obrotach jest niedrożny.
    Używanie ssania na wysokich obrotach i w ogóle w sposób długotrwały może
    doprowadzić do zatarcia silnika, także nie szalej.
    Wyreguluj sobie wolne obroty jak należy i powinno być git. Pamiętaj, że
    wolne obrotyu należy regulowac na rozgrzanym silniku.
    --
    Jackare

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: