  • 1. Data: 2014-07-04 00:28:09
    Temat: Co na początek?
    Od: Ana223 <jolusiamundzik@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Mój tata ma zamiar kupić mi motocykl.. jako że dopiero będę
    zaczynać moją przygodę z motocyklami (co mnie bardzo cieszy) tak też muszę
    znaleźć odpowiedni dla siebie motocykl... Pierwsze co wpadło nam do głowy
    to: Honda CBR 250R, Kawasaki Ninja 250R, Suzuki GS500F. Powiem też, że
    jestem dość małą osobą bo 163 cm i 52 kg. to dużo nie jest. Mogli byście
    mi coś powiedzieć na temat wyżej wymienionych cudeniek. Miło widziane
    propozycje innych motocykli.

    Pozdrawiam,
    Ana.

  • 2. Data: 2014-07-04 01:19:09
    Temat: Re: Co na pocz?tek?
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-07-2014 00:28, Ana223 pisze:
    > Pierwsze co wpadło nam
    > do głowy to: Honda CBR 250R, Kawasaki Ninja 250R, Suzuki GS500F. Powiem
    > też, że jestem dość małą osobą bo 163 cm i 52 kg.

    Miałem użyć sarkazmu, ale szkoda klawiszy, więc pozwolę sobie tylko
    pogratulować instynktu samozachowawczego.

    Ach, masz jeszcze w bonusie:

    http://www.nasygnale.bielsko.biala.pl/aktualnosci/27
    161/smiertelny-wypadek-motocyklistki-foto

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,19-letni
    a-motocyklistka-zginela-w-wypadku,126961.html

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-07-04 09:13:46
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 3 Jul 2014 22:28:09 +0000 (UTC)
    Ana223 <jolusiamundzik@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    > Witam. Mój tata ma zamiar kupić mi motocykl.. jako że dopiero będę
    > zaczynać moją przygodę z motocyklami

    Może zaczniej od czegoś z pojemnościa 50.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 4. Data: 2014-07-04 09:24:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-04 09:13, szerszen pisze:

    > Może zaczniej od czegoś z pojemnościa 50.

    ale po co ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-07-04 09:58:46
    Temat: Re: Co na poczÂątek?
    Od: moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    > ale po co ?

    Dziewczyno!:D zacznij od mniejszej pojemności np takiej jak 125ccm bo ja
    np jestem chlopakiem i 162cm 50kg i bym sie bał wejsc odrazu na 250ccm
    (nie zależnie od wieku) więc Tobie też nie radze odrazu wsiadać na 250ccm
    a poza tym to też trzeba mieć we krwi...

  • 6. Data: 2014-07-04 10:21:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-04 09:58, moneykuba pisze:

    > np jestem chlopakiem i 162cm 50kg i bym sie bał wejsc odrazu na 250ccm

    to masz problem

  • 7. Data: 2014-07-04 14:32:47
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 04 Jul 2014 09:24:48 +0200
    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > ale po co ?

    Tak dla własnego dobra. Wnoszę, że na niczym innym nie jeździła, nawet na skuterze,
    więc lepiej, aby zaczynała od czegoś w miarę lekkiego i łatwiejszego do opanowania
    niż 250tka, a tym bardziej 500tka.

    Dopiero co jedna laska, co też dopiero zaczynała połamała się na nauce jazdy na placu
    manewrowym.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 8. Data: 2014-07-04 14:53:32
    Temat: Re: Co na początek?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-04 00:28, Ana223 pisze:
> [...]
    > też, że jestem dość małą osobą bo 163 cm i 52 kg. to dużo nie jest.
    > Mogli byście mi coś powiedzieć na temat wyżej wymienionych cudeniek.

    Jeździłem kiedyś Suzuki GS500. Zdarzyło mi się położyć go przy
    manewrach parkingowych. Jest dość ciężki jak na 52 kilogramową kobietę.
    Możesz też mieć kłopot z dosięganiem do ziemi.

    250 ccm przy Twojej wadze to i tak osiągi takie, jak w Porsche Boxterze.

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-07-04 14:57:40
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-07-2014 10:21, Kuczu pisze:

    > to masz problem

    Nie. On jeszcze rośnie (wnioskuję na podstawie jego wcześniejszych
    postów). Przez następne ~5-7 lat zdąży podrosnąć i nabrać odwagi.

    (Teraz i tak nie ma prawa prowadzić "pojazd silnikowy".)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 10. Data: 2014-07-04 17:01:28
    Od: Bogdan <b...@g...pl>

    W dniu 2014-07-04 14:53, Marcin N pisze:

> [...]
    > Możesz też mieć kłopot z dosięganiem do ziemi.
    >
    > 250 ccm przy Twojej wadze to i tak osiągi takie, jak w Porsche Boxterze.

    Brat ma Yamahe YBR 250 i spokojnie starcza na normalne jazdy po okolicy.
    Spokojnie rozwija te 100km/h, więc nie będziesz się wlekła ;)
    A jako początkująca spokojnie nabierzesz wprawy w poruszaniu się po
    drogach. A i masowo dasz radę utrzymać w razie czego.

    BogdanKa