  • 1. Data: 2014-07-03 12:33:10
    Temat: kolizja w Warszawie na Aleji Niepodległości potrzebna pomoc
    Od: z...@g...com

    W imieniu kolegi zamieszczam prośbę:
    "Wypadek Warszawa Niepodległości/Batorego!!! Poszukuje świadka

    W środę 02-07-2014 jadąc motocyklem Aleją Niepodległości w stronę Centrum po lewym
    pasie chcąc skręcić w ulicę Batorego. Będąc na pasie do skrętu w lewo nagle wjechał
    na niego Ford Mondeo. Pomógł kierowca innego samochodu, powiedział, że jest
    motocyklistą. Jego szukam na forum. Kierowca samochodu zeznał, że on jechał tym pasem
    a ja nagle wypadłem i uderzyłem w jego auto. To, że jest to bezsensowne tłumaczenie
    to ja wiem. Sprawa jest w sądzie. Tylko komu sąd da wiarę? Kontakt na mail
    s...@w...pl. "

    Jeśli ktoś może pomóc proszę w imieniu i swoim o kontakt pod podany mail.

    Pozdrawiam
    Rumun

  • 2. Data: 2014-07-03 13:11:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jul 2014 03:33:10 -0700 osobnik zwany zwirekzrumuni
    napisał:

> [...]
    >
    > Jeśli ktoś może pomóc proszę w imieniu i swoim o kontakt pod podany

    http://warszawa.gazeta.pl/
    warszawa/1,123133,16262123,Czwartek_na_ulicach_Warsz
    awy__NA_ZYWO_.htm

    temat był opisany w Dzisiejszej wyborczej.
    Udzerz do nich może reporter ma coś więcej.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl