  • 11. Data: 2014-07-04 18:19:20
    Temat: Re: Co na początek?
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-07-2014 17:01, Bogdan pisze:
    > A i masowo dasz radę utrzymać w razie czego.

    Tja, jak chodzi na siłkę min. 3 x w tygodniu i rzetelnie pakuje.

    A "w razie czego" (jakiejś "niespodziewajki"), to i chłop, jeśli
    początkujący, może położyć, bo z grawitacją bez skrzydeł trudno jest wygrać.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-07-04 20:08:13
    Temat: Re: Co na poczÂątek?
    Od: moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    > to masz problem

    No nie wiem kto tu ma problem... ja mam 13 lat jakbym od 6 lat nie jezdził
    na moto to bym się bał ale nie chodziło mi o to że się boje ale pomyśl
    logicznie... czy na pierwszy raz 250ccm to nie za dużo ?;o chyba Cie
    Ojciec nie kocha jak Ci kupi takie moto-,-

  • 13. Data: 2014-07-04 20:12:22
    Od: moneykuba <jakubniemiec2@_NOSPAM_gmail.com>

    ZakonSpirowany napisal

    > Nie. On jeszcze rośnie (wnioskuję na podstawie jego wcześniejszych
    > postów). Przez następne ~5-7 lat zdąży podrosnąć i nabrać odwagi.

    > (Teraz i tak nie ma prawa prowadzić "pojazd silnikowy".)

    Tak jak napisałem wyżej... mam 13lat i gdybym nie jeździł moto od 6lat po
    ulicy to bym się bał ale się nie boje bo wszystko po trochu... aktualnie
    jeżdzę yamaha tzr125 więc 250 mógł bym się nauczyć a Ona na pewno słaba
    dziewczyna chce odrazu na 250ccm wsiąśc Pozdrawiam idiotke i jej Ojca

  • 14. Data: 2014-07-04 20:15:28
    Temat: Re: Co na pocz?tek?
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-07-2014 20:12, moneykuba pisze:
    > mam 13lat i gdybym nie jeździł moto od 6lat po ulicy to bym się bał ale
    > się nie boje

    Dla potomnych.
    Bo piękne. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2014-07-04 20:48:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-04 20:08, moneykuba pisze:

> [...]
    > pomyśl logicznie... czy na pierwszy raz 250ccm to nie za dużo ?;o chyba
    > Cie Ojciec nie kocha jak Ci kupi takie moto-,-

    Chyba ja mojej corce Synku

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!