  • 111. Data: 2011-04-11 10:09:01
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:inuc6c$dgh$1@news.dialog.net.pl...

    la-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg

    > Za to wersja do 307 wygląda jak mocowana wprost na kratce.
    > http://www.setex.pl/?p=productsMore&iProduct=584&sNa
    me=peugeot-307-od-05-01-cc-cabrio
    > Aż chciałbym obejrzeć konstrukcję tego cudaka. Bo wygląda na uchwyt za
    > kilkanaście zł, obszyty skórą.

    Ja mam (w Ceed i w Megane też miałem) proclipa posadowionego nieco wyżej niż
    środkowe kratki, a i tak zwiększenie ekranu trzykrotnie zasłoni szybę - nie
    ma bata żeby było inaczej.

  • 112. Data: 2011-04-11 10:33:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-11 10:09, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Ja mam (w Ceed i w Megane też miałem) proclipa posadowionego nieco wyżej
    > niż środkowe kratki, a i tak zwiększenie ekranu trzykrotnie zasłoni

    Wiesz co? Była tu już mowa o m.in. twoich wymiarach. Aż się zastanawiam
    jak Ty siedzisz za kółkiem. Bo z opisu wynika, że niemalże leżysz, z
    kierownicą i daszkiem zegarów na linii wzroku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 113. Data: 2011-04-11 10:46:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >Aż się zastanawiam jak Ty siedzisz za kółkiem. Bo z opisu wynika, że
    >niemalże leżysz, z kierownicą i daszkiem zegarów na linii wzroku.

    Wręcz przeciwnie, zawsze podnoszę fotel tak wysoko jak się da.

  • 114. Data: 2011-04-11 12:34:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 09:55:57 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

> [...]
    me=peugeot-307-od-05-01-cc-cabrio
    > Aż chciałbym obejrzeć konstrukcję tego cudaka. Bo wygląda na uchwyt za

    U mnie to jest taki podłużny element wykonany chyba z jakiejś żywicy,
    pokryty czarną dermą (chciałem lepsiejszy matariał, ale akurat taki
    mieli od ręki więc wziąłem co było - źle nie wygląda) - montowany jest
    bezinwazyjnie (w sensie wiercenia i przykręcania) na kokpicie.
    Wysłałem Ci na emaila instrukcję jak to jest zamontowane - może ten do
    Twojego puga jest montowany podobnie, choć tego na pierwszy rzut oka nie
    widać.
    Jak nie używam navi to konsolka służy jako uchwyt do telefonu (wystarczy
    zmienić uchwyt) - IMO to praktyczna rzecz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.